Go to commentsDo wybranych
Text 17 of 27 from volume: Kramarstwo i Ody pompatyczne
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2017-03-22
Linguistic correctness
Text quality
Views2008

Do wybranych

(dwie zwrotki dla młodzieży, przedsmak nurtu, który będę promował) 



Bardzo ciebie doceniam, skoro tu dotarłeś

- chcę cię nagrodzić nowoczesnym konwenansem.

Póki jeszcze żyjesz, póki nie umarłeś:

patrz na nich z pobłażaniem i traktuj z dystansem!


Jeśli potrafisz i możesz, nie szukaj drogi,

zachłannie i pełną piersią oddychaj, baw się.

Spychaj na bok problemy, odsuń wszystkie trwogi.

Nie patrz co mówią i czynią, bierz i jedz, dław się!


  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Nie udław się konwenansem,zwłaszcza poobiednim,lepiej zjedz musztardę,jeśli tylko ma coś sprawić,że zachorujesz,albo się będziesz dławił.
avatar
Dzisiejszej młodzieży nie pozostaje nic innego jak się bawić, bo co innego mają robić.Jeśli my, ludzie dorośli, nie bardzo wiemy w jaki sposób znaleźliśmy się w takim miejscu i dokąd zmierzamy , to jak wytłumaczyć to młodzieży, jak oni mają zrozumieć ,to co się dzieje i dlaczego cofamy się do mroków średniowiecza.
Nie wiem jakie jest Twoje zdanie ,na ten temat, bo ty czasem co innego piszesz,a co innego myślisz, ale ja piszę jakie jest moje zdanie na temat młodzieży , na którą wszyscy potrafią się tylko żalić.
avatar
Adela, wybacz mi, ale kogo obchodzi czyjeś zdanie? Tak naprawdę nikogo nie obchodzi co ja myślę na jakikolwiek temat. Każdy ma swoje myśli i te go zajmują najbardziej. Natomiast ludzi interesuje co mówisz i co piszesz. Czy to jest zgodne z ich przekonaniem, czy nie jest. Jeśli nie jest, to się zaczyna, bo zawsze musi wyjść na Twoje. Inaczej przegrasz, a zawsze ktoś wygrywa, a ktoś przegrywa.
avatar
Acha, czyli ty tylko przemawiasz i dajesz rady, zapomniałam że ty przecież jesteś wielki i nie będziesz z nikim dyskutował. Więc pisz sobie te dyrdymały, które nikomu nie pomogą i nikomu nie szkodzą:)
avatar
Przecież dyskutuję i to żywo. Pisałem tylko o myślach, że one są bardzo niepopularne i tyle. A Ty się fochasz. Wklejam w sumie.
© 2010-2016 by Creative Media