Go to commentsO miłości
Text 30 of 52 from volume: Moje wierszyki
Author
Genrefairy tales
Formepigram / limerick
Date added2017-06-16
Linguistic correctness
Text quality
Views1834

Nie wiem kto szuka zaczepek

komu brak jest kilku klepek

kto spał w Spale a pił w Pile

wszak miłości tu jest tyle


nie wiem też kto pod figurą

a kto diabła ma za skórą

widać wy się lepiej znacie

i bezsprzecznie się kochacie


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jest dużo prawdy w tym co napisałaś.
avatar
Jednak prawda w oczy kole:)
Dziękuję Marianie.
avatar
Całkiem fajna Twoja bajka,
chociaż prawdy jest w niej miarka :)
avatar
Adelo, jeżeli nie zauważyłaś, kto tu nieustannie dziamgocze i szarpie za spodnie, to spójrz bardziej wnikliwie. Niemal wszystko, co napiszę, jest komentowane w kolejnym literackim potworku. Ostatni potworek wyróżnia się niesamowicie wyszukanymi rymami. Ponoć obsesja jest nieuleczalna, a na współczucie nie mam ochoty.
avatar
Mój komentarz ma to wspólnego z tekstem Adeli, że o brakujących klepkach pisałem w moim limeryku, natomiast znany ostatnio i Tobie zaczepiacz napisał niby limeryk na podobny temat, odnosząc się w nim do mnie. A właśnie wiersz Adeli mówi o tych właśnie dwóch limerykach oraz o ich autorach. Nie widzę więc w tym żadnego użalania się, ani tym bardziej żenady.
avatar
Niestety jest tak że są prawdy uniwersalne , postawy godne i te niegodziwe .
I tu należy szukać odniesienia .
No i dodać należy że kto ,,haikiem" wojuje ten od haiku ginie :-)

Myślę też że kto obcą stronę trzyma, pogardza cierpieniem (Smoleńsk)- ten na szacunek zbytnio nie zasługuje.
avatar
Dobre, heh. Szczęściem to tylko słowa, Adelo. Mnie nie kolą, bo wiem jak jest.
avatar
Stoper, trzeba było zmienić styl, heh. A ty jeszcze dokładasz pozdrowienia od nieodżałowanego piewcy figur geometrycznych w literaturze. Każdy matematyk Cię rozpozna, a jest tu ich pewnie więcej.
avatar
Dziękuję wszystkim za komentarze.
Legion"Zawsze wiedz co mówisz , ale nie zawsze mów co wiesz"
© 2010-2016 by Creative Media