Go to commentsKsięga Rodzaju 4,25-26
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-12-05
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1453

`I obcował Adam jeszcze raz z żoną swoją, a ona urodziła syna i dała mu imię Set, ` Czyli kontynuacja kilkukrotnego aktu rozradzania się Adama i żony jego. Zakończona urodzeniem syna, czyli potomka danego od Boga z nadanym mu umownie imieniem Set. ` mówiąc: Bóg dał mi innego potomka zamiast Abla, którego zabił Kain` Czyli nośnik świadomej informacji, że to Bóg dał mi innego potomka zamiast Abla, którego zamordował bratobójca Kain. `Setowi także urodził się syn i nazwał go Enosz ` Czyli Set też kontynuował akt rozradzania się i rozmnażania się. Ukończony urodzeniem syna, czyli potomka danego od Boga, którego nazwał umownym i ograniczonym imieniem Enosz ` `Wtedy zaczęto wzywać imienia Pana`Czyli bez świadomości śmierci niewinnej ofiary w zastępstwie śmierci winnego człowieka - źródło zakłóceń. Zjedzonym owocem banana bez nasienia nie dla was, dla zwierząt ( Rdz.1,29-30) By zakryć owoc banana bez nasienia w swoim obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym. Źródło zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją, czyli informacja dla całości i o całości. Wtedy świadomi krwawej ofiary- nośnika informacji w zastępstwie człowieka - źródło zakłóceń. Nie czynili by następnych zakłóceń, falowymi nośnikami informacji. Czyli myślą - pożądaniem (Rdz.3,6) słowem - gotowością uczynienia bratobójczej zbrodni z błahego powodu (Rdz.4,23) i czynem - bratobójczą zbrodnią (Rdz.4,8) Bo za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni. Wtedy świadomie zacząć wzywać imienia Pana. Czyli nie jak człowiek - stworzenie ograniczony umownym imieniem tylko wszystko - mogący, czyli Wszechmogący (Rdz.4,25-26)  

 

Analogicznie do współczesnych potomków wzywających imienia Wszechmogącego. Czyli bez świadomości, że w swoim obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym, mamy obraz Jezusa Zbawiciela i przyjaciela. Najdoskonalszy wzór człowieka w nie czynieniu: myślą, słowem i czynem falowych nośników informacji. Czyniące zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni. Teraz świadomi niewinnej śmierci Jezusa Zbawiciela i przyjaciela w zastępstwie winnego śmierci człowieka - źródło zakłóceń. Zjedzonym owocem banana bez nasienia nie dla was, dla zwierząt ( Rdz.1, 29-30) Świadomi obrazu najdoskonalszego wzoru Jezusa Zbawiciela i przyjaciela w zastępstwie człowieka - źródło zakłóceń. Nie będziemy czynić : myślą, słowem i czynem następnych falowych nośników informacji. Czyniące zakłócenia, by nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, za czynienie falowych zakłóceń. Teraz świadomie wzywamy imienia Wszechmogącego.

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media