Go to commentsKsięga Rodzaju 5,1-3
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-12-05
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1827

`To jest księga potomków Adama`. Od Adama do Noego.` Kiedy Bóg stworzył człowieka`, Czyli wtedy kiedy Bóg stworzył myślą wirową formę energii, w której zamieścił: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik rodzaju informacji z ukształtowanymi funkcjonalnie, wewnętrznie i zewnętrznie rodzajami informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. `na podobieństwo Boże uczynił go` Czyli na analogie podobieństwa Boga słowa - nośnika rodzaju informacji. Człowieka słowa - nośnika informacji. ` Jako mężczyznę i niewiastę stworzył ich ` Czyli ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ` oraz błogosławił im ` Czyli wyraził swoją wolę im, by rozradzali się i rozmnażali się, napełniali ziemię, i czynili ją sobie poddaną; panując nad wszelkimi zwierzętami, które się poruszają po ziemi! ( Rdz1, 28) ` i nazwał ich ludźmi, gdy zostali stworzeni ` Czyli ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. Słowem - nośnikiem rodzaju informacji w formie energetycznej ` Adam żył sto trzydzieści lat i zrodził syna`. Czyli zrodził ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej ` na podobieństwo swoje,` Czyli na podobieństwo swojego słowa - nośnika informacji, ` na obraz swój, ` Czyli ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej, i ` nazwał go Set` Czyli ograniczonym i umownym imieniem. (Rdz. 5, 1-3)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media