Go to commentsKsięga Rodzaju 9,24-29
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-12-16
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1545

`A gdy Noe obudził się po upiciu się winem` Czyli bo ustały uczynione zakłócenia rodzajem informacji bez informacji o całości rodzaju informacji w oddziaływaniach informacyjnych rodzaju informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości `i dowiedział się, co mu uczynił jego najmłodszy syn,` Czyli i dowiedział się, że jego najmłodszy syn, nie szukał źródła nagości ojca swego po upiciu się winem na miejscu wydarzenia. Ale opowiedział o nagości ojca swego poza miejscem wydarzenia obu swoim braciom ` rzekł:` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji zamieszczony w czasoprzestrzeni `Niech będzie przeklęty Kanaan` Czyli ojciec wielu narodów, bo nie będzie wypełniał woli Wszechmogącego Boga `niech będzie najniższym sługom braci swoich !` Czyli bez świadomości, co czynią bracia jego `Potem rzekł: ` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji `Błogosławiony niech będzie Pan, Bóg Sema,` Czyli swoją wolę niech Wszechmogący Bóg wypełnia w Semie `a Kanaan niech będzie sługą jego ! ` Czyli a potomstwo Chama - ojca wielu narodów niech będzie nieświadome, że swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełnia w Semie `Niech da Bóg i Jafetowi przestrzeń szeroką` Czyli niech da Bóg i Jafetowi przestrzeń o jednakowej szerokości i długości - Afryka `niech zamieszka w namiotach Sema, ` Czyli niech będą jedną rodziną ` a Kanaan niech będzie sługą ich ` Czyli a potomkowie Chama - ojca wielu narodów będą nieświadomi czynów ich ( Jan 15, 15) ` Po potopie żył Noe 350 lat ` Czyli gdy był potop, to Noe miał 600 lat ( Rdz. 7, 11 ) ` Noe żył więc 950 lat i umarł ` ( Rdz.9,24-29)

  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Studia nie podparte żadnymi studiami zawsze wiodą na złamanie karku... prosto do czubków.
© 2010-2016 by Creative Media