Go to commentsKsięga Rodzaju.15,1-5
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-12-30
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1228

`Po tych wydarzeniach` Czyli po błogosławionym zwycięstwie nad Kedorlaomera militarną koalicją, i po spotkaniu z nieświadomym błogosławionego zwycięstwa królem Sodomy oraz Melchisedeka, władcą monarchii, hierarchii i instytucji hieratycznej `doszło Abrama w widzeniu następujące słowo Pana:` Czyli doszedł dźwięk akustyczny do Abrama i otrzymał w wizji następujące: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik wizualnej informacji Wszechmogącego `Nie bój się Abramie,` Czyli nie bój się Kananejczyków Abramie, `Jam tarczą twoją;` Czyli Jam ochroną twoją `zapłata twoja będzie sowita ! ` Czyli otrzymasz należność swoją, która będzie obfita ! `Wtedy Abram odpowiedział: Panie Boże, cóż mi możesz dać, gdy ja schodzę bezdzietny,` Czyli na tą informację Abram odpowiedział: Wszechmogący Boże, cóż mi możesz dać, czy możesz mi dać potomka, gdy ja zbliżam się do kresu mojego życia bez potomka ` a dziedzicem domu mego będzie Eliezer z Damaszku` Czyli a wszystko, co należy do mnie, będzie należało do Eliezera z Damaszku `Potem rzekł Abram: ` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik akustyczny informacji Abrama `Przecież nie dałeś mi potomka, więc mój domownik będzie dziedzicem moim` Czyli przecież nie mam potomka, bo mi go nie dałeś, więc do tego, który służy w moim domu będzie należało wszystko, co należało do Abrama `Wówczas doszło go słowo Pana: ` Czyli wówczas doszło Abrama: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik akustycznej informacji Wszechmogącego `Nie ten będzie dziedzicem twoim ` Czyli nie do tego należeć będzie wszystko, co do Abrama należało ` lecz ten, który będzie pochodził z wnętrzności twoich, będzie dziedzicem twoim.` Czyli ten, który będzie pochodził z wewnętrznie ukształtowanego rodzaju informacji twojej, do tego będzie należało wszystko, co należało do Abrama. ` Potem wyprowadził go na dwór i rzekł :` Czyli potem wyprowadził Abrama na zewnątrz i rzekł:` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik akustycznej informacji Wszechmogącego do Abrama `Spójrz ku niebu i policz gwiazdy, jeśli możesz je policzyć ! ` Czyli spójrz w kierunku nieba i policz gwiazdy, których policzyć nie możesz I rzekł do niego ` Czyli słowo, dźwięk, wibracja- nośnik informacji akustycznej Wszechmogącego do Abrama, zamieszczony we wszechinformacji ` Tak liczne będzie potomstwo twoje,` Czyli którego policzyć nie możesz ( Rdz.15,1- 5)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media