Go to commentsKsięga Rodzaju 15,6-9
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-01-01
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1497

`Wtedy uwierzył Panu,` Czyli wtedy Abram uwierzył Wszechmogącemu gdy doszło: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik akustycznej informacji do Abrama. I wizja słowa, dźwięku - nośnika wizualnej informacji Wszechmogącego, że jest ochroną Abrama oraz, że dziedzicem Abrama będzie ten, który będzie pochodził z wewnętrznie ukształtowanego rodzaju informacji Abrama. I że tak liczne będzie Abrama potomstwo, którego jak na niebie gwiazd, Abram policzyć nie mógł `a on poczytał mu to ku usprawiedliwieniu` Czyli a Wszechmogący uznał Abrama wiarę za uzasadnioną. Analogicznie do każdego z nas, których wiara jest uzasadniona w potomstwie Abrama, w którym ma udział każdy z nas w Jezusie Zbawicielu. Najdoskonalszy wzór w nie negowaniu i w nie manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. By nie ponieś śmiertelnych konsekwencji `Potem rzekł do niego:` Czyli następnie rzekł: słowo,dźwięk, wibracja - nośnik akustycznej informacji Wszechmogącego do Abrama `Jam jest Pan, który cię wywiódł z Ur chaldejskiego,` Czyli jam jest Wszechmogący, który Abrama wyprowadził z Ur chaldejskiego, którzy mają swoją religię i swoją naukę, która nie jest według wskazań Wszechmogącego `aby ci dać tę ziemię w posiadanie` Czyli aby Abramowi i jego potomstwu dać na wieki w posiadanie ziemię kanaanejską (Rdz.13,15)` A on odpowiedział: Panie Boże, po czym poznam, że ją posiądę ?` Czyli Abram odpowiedział: Wszechmogący Boże, po czym poznam, że ziemię kanaanejską posiądę ? ` On zaś rzekł:` Czyli Wszechmogący natomiast rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik akustycznej informacji Wszechmogącego do Abrama `Sprowadź mi trzyletnią jałówkę i trzyletnią kozę, i trzyletniego barana,` Czyli, bo u trzyletnich rodzajów informacji zakończył się proces doskonałego ukształtowania funkcjonalnego, wewnętrznego i zewnętrznego. Rodzajów informacji z jedną formą ruchu w formie energetycznej we wszechinformacji `nadto synogarlicę i gołębicę` Czyli ukształtowane funkcjonalnie, wewnętrznie i zewnętrznie rodzaje informacji z jedną formą ruchu w czasoprzestrzeni w formie energetycznej we wszechinformacji. Czyli symboliczna analogia do podziału społecznego potomków Abrama: król, lud pospolity, dworzanie oraz prorok i kapłan (Rdz.15,6-9)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media