Go to commentsPustka
Text 11 of 11 from volume: refleksje
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2018-02-16
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1210

Każdy człowiek ma potrzeby duchowe,   nie każdy sobie to uświadamia. Niektórzy w stosownym czasie dojrzewają i podejmują wysiłki szukając odpowiedzi na istotne życiowe pytania, natomiast inni nie zadają sobie tego trudu. W tym czasie są zajęci sprawami osobistymi i polepszaniem swojego bytu. Nie doceniają wartości duchowych i uważają że są nieprzydatne do życia. Na sprawy duchowe koniecznie należy poświęcać osobisty czas.  Do zaszczepienia wiary konieczna jest znajomość prawdy biblijnej, tak do zdobycia tej wiedzy niezbędny jest właściwy stan serca . Toteż słusznie się mówi, że człowiek, który chce wypielęgnować niezłomną wiarę w Boga i zaufanie do Niego, musi być szczery, pokorny i spragniony prawdy. Niektórzy dochodzą do wniosku że dobra materialne,kariera, wszelkie inne  osiągnięcia i rozrywka nie zapełniają ich duchowej pustki.Uznają że do tej pory ich życie było bezcelowe i puste. Tylko duchowe wartości nadają życiu sens i zapełniają pustkę. Dlatego Jezus Chrystus mógł powiedzieć :„Szczęśliwi, którzy są świadomi swej potrzeby duchowej”

  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jeśli nie z pieniędzy, to z czego milionerzy czerpią satysfakcję i zadowolenie?

Bardzo ważną rolę pełni działalność charytatywna. Wystarczy posłużyć się przykładem Warrena Buffetta, Billa Gatesa, czy wielu innych zamożnych biznesmenów, przeznaczających znaczną część majątku na cele społeczne. Kiedy właściciel sprzedaje swą firmę, zwraca się do banku z prośbą o opracowanie strategii inwestycyjnej i życiowej. Mają mu pomóc w odpowiedzi na pytanie, jak zamierza się samorealizować po rezygnacji z kierowania firmą. Zadziwiające, jak niewiele osób ma pomysł na życie po zakończeniu kariery zawodowej.

http://biznes.onet.pl/milionerzy-nie-maja-patentu-na-szczescie/96ehg

Nic odkrywczego !

W Piśmie Swiętym czytamy:: ‚Więcej szczęścia wynika z dawania niż z otrzymywania”.
© 2010-2016 by Creative Media