Go to commentsCUKROWANIE DNA SIECZKĄ TWA
Text 221 of 236 from volume: Sami swoi
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2018-08-30
Linguistic correctness
Text quality
Views1375

CUKROWANIE DNA SIECZKĄ TWA


grafomaństwem sfrustrowana płodność z Nysy

w uniesieniach ćwiartowała długopisy

nie pomogły rany

bo talent zje...any

odtąd tworzy dla zwichniętych towarzyszy



  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
A niech tworzy :)))
avatar
Dziękuję zingara, dziękuję Arsene :)

Nie lubię limeryków prymitywnych, wyciśniętych przy użyciu literackiej lewatywy i monotematycznych. Niestety, one są w przewadze i otrzymują najwyższe oceny.

Pisząc, nie miałem konkretnych osób na myśli, to raczej ogólne spostrzeżenie i moje osobiste zdanie. Widocznie mam skrzywione poczucie estetyki. Nie pisuję limeryków właśnie z tego powodu.

Serdeczności
avatar
Twój limeryk in plus w mojej ocenie.
A co do gustu, czy raczej awersji do tego gatunku... Polecam limeryki Pana Mariusza Parlickiego. Osobiście uważam je za świetne.
avatar
To nie awersja do gatunku, to reakcja na obrzydzanie owegoż gatunku. Dzięki za typ gruszko, chętnie skorzystam.

Spokojnej nocy życzę, gruszko, Arsene :)

P.S. Ach, byłbym zapomniał, za ocenę również :)
avatar
Przecież nikt do niczego nie zmusza. Jak coś nie pasuje to zwyczajnie nie czytam. Nie lubię kryminałów, nie czytam. Autor pisze według mnie kiepsko, nie czytam. Moim zdaniem fajnie jest,że ten świat taki różny. Mizerny i bierny, świetny.
avatar
Problem w tym, że najpierw trzeba przeczytać, żeby wiedzieć, czy pasuje. Ten sam autor może nas któregoś dnia pozytywnie zaskoczyć. Szkoda byłoby go wykreślić na zapas.

Jakość kreują konsumenci i to jest cała mizeria.

Miło, że wpadłeś :)
avatar
Choć zbieramy dwóje,
Ja ci pocukruję,
Ty mi dasz laurkę.
Lepszyś niż mój wujek,
Więc gram twoją córkę.
© 2010-2016 by Creative Media