Go to commentsgalaktyka serdecznych rozbrojeń
Text 10 of 15 from volume: ocalenie
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2011-11-27
Linguistic correctness
Text quality
Views4059

im księżyc jest łaskawszy

tym sny mam mniej wyraźne

oddałam mu ich jasność

żegnając Mleczną Drogę


i teraz księżyc wdzięczny mi

zagląda wciąż do okien twych

i zsyła najpiękniejsze sny

odziany w gwiezdną togę


a ja bezsenność dobrze znam

i tylko tak odkupić chcę

twój spokój gdy zapada zmrok

i radość na początek dnia


lecz jeśli chcesz pójść ze mną tam

gdzie księżyc swoje ścieżki ma

to obudź mnie w środku dnia

zapachem swoich włosów tak


jak pocałunkiem budzi wiatr


przypomnisz czego nie pamiętam

zapomnisz co nieważne już

to przeprosiny rozejm dusz


niech nadal trwa ta gra

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Muzykę napisał Andrzej Wiśniewski (Szczecin), utwór zaaranżowała Joanna Manista (Świnoujście), wykonuje (przy akompaniamencie aranżera) Sandra Jakubowiak (Świnoujście). Ta świetna wokalistka studiuje w Katowicach, a dzięki niej piosenka żyje i przeciera szlaki na różnych przeglądach piosenki. Życzę miłego słuchania.
avatar
Witam "nocnego marka" :) Dziękuję w imieniu twórców.
avatar
Cieszę się, że kolejna osoba, odważyła się na dźwiękową publikację i to bardzo profesjonalną.

Wprawdzie nie wszyscy mają takie możliwości, ale to nieistotne. Moje podkłady muzyczne pożyczyłem sobie na chwilkę i niestety muszę zwrócić. Pozostanie tekst. Niektórzy mieli okazję ich posłuchania i to mi wystarcza.

Piosenka jest OK, chociaż nie całkiem w moim guście.
avatar
W czasach naporu językowego i uczuciowego barbarzyństwa, jestem pod wrażeniem powrotu do subtelności...niech nadal trwa ta gra...
avatar
Bardzo,ale bardzo rewelacyjne wykonanie... Moje gratulacje, najserdeczniejsze. Cudna ta poezja śpiewana; cudny tekst, podkład muzyczny i głos.Dziekuję, to prawdziwa przyjemność!
avatar
Tekst i muzyka zapada głęboko w pamięć dzięki ciekawej interpretacji Sandry. Zdjęcia są wspaniałym dopełnieniem utworu. Pozdrawiam.
avatar
Uzupełnię informację odnośnie video pokazu, że w ostatnim kadrze pojawia się portret Poety wykonany (specjalnie dla mnie:) przez mego kolegę Cezarego Plewę z Międzychodu. Dzięki, Cezary ! Wszystkie zdjęcia (podobnie jak teraz i sam portret) są "tylko i bardzo moje". Pozdrawiam wszystkich ! Miłego oglądania.
© 2010-2016 by Creative Media