Go to commentsMordziasty gapi się w dekolty
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2018-11-15
Linguistic correctness
Text quality
Views1463



Mordziasty gapi się w dekolty


Mordziasty, to ten, co ma łeb jak telewizor i dalej puchnie. A ślepia jak detektory podczerwieni, ale o tym na koniec. To on przykrywa przygłupów. Robi przygłupom warsztaty i daje gotowce, żeby się nie popisywali własną erudycją, bo to szkodzi zmianom. Bez Mordziastego byłby tak zwany szum informacyjny, którego nawet najpotężniejszy z karłów by nie ogarnął. Mordziasty cudem nad tym panuje. Mają jeszcze paru takich, ale oni nie mają tej energii w sobie, co Mordziasty, który jest po prostu wulkanem. Musi łoić Red bulla jak PAD, albo coś.

Wiem, że jest naj, naj, ale mnie zwyczajnie śmieszy. W branży wiadomo, że kiedy kobiety się peszą, to im się robią plamy na dekoltach, a Mordziasty z premedytacją prowokuje dyskomfort i bezczelnie zerka w dekolt. Publicznie to robi w każdym programie telewizyjnym. Prezenterki, które o tym wiedzą zasłaniają dekolty. Ot, Mordziasty! Kiedyś zarobi w papę.

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Mordziasty ma kolor ... tak to jego kolor.
avatar
Od wyeksponowanego dekoltu piękniejszym widokiem jest tylko tęcza, więc to normalne, że chłopi się gapią, ale Mordziasty nie podziwia delkoltu, lecz sprawdza na nim skuteczność swoich konstrukcji retorycznych. O tym jest ten tekst, Arsenie.
avatar
Ja mam nadzieję, że długo już nie będzie sprawdzać w dekoltach kobiet skuteczności swoich "rządów". I na Mordziastego przyjdzie w końcu kryska. ;)
avatar
Zapomniałam pozdrowić. :)
avatar
Powszechnie mówiono, ze Mordziasty chce odejść, ale mu nie pozwalają. Super. Było tu dużo czerwieni, więc w miarę możliwości stonowałem barwy.
avatar
Ten widoczek na zdjęciu ma swoją nazwę - to jest kojda ( czyli ta dolinka między piersiami).
avatar
Po to jest dekolt.
© 2010-2016 by Creative Media