Go to commentsPitekantropus
Text 66 of 100 from volume: Moje wiersze
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2019-01-27
Linguistic correctness
Text quality
Views1521

Kwestionariusz człowieka jest ciągle wszechobecny.

Ma wystające kości policzkowe i potężną muskulaturę, podpiera się kijem, w ręku trzyma kamień.

Wykonuje bardzo poważne zadanie we wspólnocie, wciela się w różne role.



Posiada też szczególną pamięć i sentymentalne spojrzenie na staroświeckie lampki łojowe, jak też rozżarzony wolfram w żarówkach.


Czasem jest skory wyprawiać dzikie brewerie w życiu i tańcu. Ot, zwykły człowiek.

Uwielbia też sentymentalne opowieści i sex w samochodzie, jak nastolatkowie. Lubi truskawkowe staniki i różowiutkie sutki.

Od zawsze te same pragnienia.


Czasem traktuje swoje istnienie, jak złudzenie, miraż.

W chłonięty w pory skóry i używane koszule, dym z pierwszego ogniska, zostawia w windzie na ostatnie piętro.

Dziś może być perfidnym politykiem, albo tłumem pijawek, wysysający pokrewieństwo genetyczne.


W okienkach kalendarzy atawizm różnorodny.

Trwa kreacja człowieka z plasteliny, a nie z najlepszych materiałów.


Tak naprawdę on nie istnieje. Jest molekułą w tęczówce oka, umykającego obrazu.

Jest substytutem człowieka, zamieniony w swoisty rodzaj czasu, aż do chwili obecnej.


A wszystko zaczęło się dopiero od parawanów na plażach, zeszłego roku.



` Na ziemiach polskich nie odkryto szczątków kostnych

Homo erectus `



-Zacznijmy od początku.






  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Świetne spojrzenie na człowieka i to bardzo prawdziwe :) Pozdrawiam z podobaniem :)
avatar
Szczątki tego homo odkryto w Kocich Górach
avatar
Na ziemiach polskich
avatar
Kim jest bohater tego wiersza, skoro W NICZYM się nie zmienił od czasów arki Noego??
avatar
Tak naprawdę on nie istnieje. Jest molekułą w cząsteczce oka umykającego obrazu.

(patrz przedostatnie akapity)

Jak może istnieć ktoś, kto sobą tylko powiela tych, co byli przed nim??
avatar
Pitekantropus (patrz nagłówek) żył na Jawie na jawie już milion lat temu...

Uwikłani w walkę o michę, samicę, dostęp do koryta, dach nad głową itd., itd., do dzisiaj tak sobie drepczemy - wypisz wymaluj dokładnie tak samo jak on - wciąż dookoła Wojtek i w koło Macieju
© 2010-2016 by Creative Media