Go to commentsBanicja
Text 60 of 106 from volume: Nieco z uśmiechem
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2019-04-14
Linguistic correctness
Text quality
Views1421



Jak nie ulica

Jak nie zagranica

To szkoła

Wielka rozpierducha

Ogólnokrajowa

To nie opozycja

Ale opcja zagraniczna

Więc polecam powroty

Do sponsora

Czyli  banicja




  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Młodzi, chyba juz w polityce, jak na meczu, kibice?.
avatar
Nie segregujemy ludzi w Polsce na lepszych i gorszych - i tych ostatnich do pieca albo won! Historia już to sortowanie przećwiczyła, i ten krwawy proceder MAMY JUŻ ZA NAMI.

W Wielkiej Rzeczypospolitej wieki całe temu potrafiliśmy harmonijnie żyć w dużo bardziej etnicznie, gospodarczo, politycznie i socjalnie zróżnicowanym społeczeństwie - dlaczego dzisiaj, kiedy jesteśmy w końcu w wolnej Europie, miałoby być inaczej??
avatar
W wolnym demokratycznym kraju pozwólmy w końcu Polakom na bycie nareszcie WOLNYMI
avatar
Droga Emilio
Zapewne pamiętarz okupacje sejmu , marsze poparcia i przeciw transparenty , konstytucja itp czyli siwy dym.
Niedawno mieliśmy sprawę ks. Janko..... mocno naciąganą .
Teraz te same środowiska wmanewrowały nauczycieli zresztą biorąc ich na plewy.
To nie demokracja ale permanęntny rokosz.
To destrukcja państwa . Za nakłanianie by nie wystawiać świadectw lub hamowanie egzaminów powinien być prokurator.
Traktuję to działanie jako ewidentnie antypaństwowe.
avatar
W wolnym kraju WSZYSCY ludzie - w tym nauczyciele chyba również - mają prawo strajkować. Czy może się mylę?
avatar
Wyjdźmy wreszcie z tych okopów! Mamy dzisiaj wolną Polskę! Czyż nie o to modlili się nasi Ojcowie?!
avatar
Ależ to nie jest wolność ale jej przeciwieństwo.
Wolność według definicji kończy się tam gdy zaczyna szkodzić innym.
Nadto to złamanie umowy , szantarzowanie, wymuszanie.
Strajk ten to wielka destrukcja którą ciężko będzie nadrobić .
Sumując- proszę nie mylić samowoli i rebeli z wolnością.
Wolność to akt wolnej woli samodecydowania , swoboda przemieszczania , posiadania.

To jest zupełnie inna sytuacja .
A prawo do strajku ? owszem mają tyle że np. policja takiego nie ma, jako niezbędna. Podobną logikę można zastosowac do lekarzy i nauczycieli. Cykl roku szkolnego , egzaminów i świadectw jest święty. To tak jakby lekarz przygotował pacjęta i go nie operoał bo ma za mało kasy - to nic innego jak szantarz.
© 2010-2016 by Creative Media