Go to commentsInternet to dobro, czy zło?
Text 20 of 78 from volume: Przemyślenia z życia wzięte
Author
Genrephilosophy
Formprose
Date added2020-01-11
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1264

Internet — dobro, czy zło?


Internet wymyślili mądrzy ludzie. Jednak nie tylko mądrzy z niego korzystają. Stąd na Świecie coraz więcej chamstwa, coraz więcej nienawiści, coraz więcej brutalności, coraz więcej niebezpieczeństw, coraz więcej terroryzmu, coraz więcej wojen... Coraz więcej rozpaczy — na całym — Świecie.




 


* Obrazek z Internetu



  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Zgadzam się z Panią i dodam.
W internecie można się ukryć pod maską anonimowości
bez realnego człowieka, który żyje obok. Szuka się
wirtualnych znajomości, miłości, ale czy to nam wystarczy?
avatar
Internet, iloraz człowieczeństwa...
avatar
"coraz więcej chamstwa, coraz więcej nienawiści, coraz więcej brutalności" - zgadzam się, ale też coraz więcej wiedzy, przydatnych informacji, kultury itp.
To tak jak z siekierą, dla jednego to broń do łupania głów, a dla innego narzędzie pracy.
W nas leży problem, nie w Internecie.
Pozdrawiam.
avatar
Pani Jadwigo, oczywiście, że to nie wystarczy... Stąd coraz więcej mądrych głosów w tym temacie — po pierwszym, ogromnym zachłyśnięciu się Internetem. Rodzi się nadzieja, że coś drgnie na lepsze... że zło uda się jakoś stopniowo wyeliminować z Internetu.

Mikesz, krótka acz bardzo mądrą konkluzja.

Marian, jasne, że w człowieku leży problem. W złym człowieku. Dobry przykład z tą siekierą.
Kocham Internet, jest dla wielką skarbnicą wiedzy, udogodnieniem w życiu codziennym.
avatar
Tsmat, dla mnie Internet też takim jest... Ale boli mnie zło się w nim panoszące. Co to znaczy, że ludzie mają wolną wolę?... Brzmi to jak w ustach księdza. ;) A jak ta ich "wolna wola" przynosi krzywdę ludzkości, to nie powinno się reagować? Pozdrawiam również. :)
© 2010-2016 by Creative Media