Go to commentsO Franku spod Gołymina
Text 143 of 201 from volume: Kontynuacje nieustannych kontynuacji
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2020-07-16
Linguistic correctness
Text quality
Views1431

O Franku spod Gołymina


Pryszczaty Franek spod Gołymina

mówił, a wprost mu płonęła mina,

gdyż do niego zadzwoniła

i niezwykle miła była

sama caryca von Katarzyna.

  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
A my, zwykli obywatele, ubaw mamy po pachy. ;)
avatar
Michalszko, dzięki! A mnie się marzy... Nie, nie kurna chata, lecz żeby przykładowo zadzwonił do mnie Archanioł Gabriel. A co, nie mogę mieć takich marzeń!?
avatar
A jasne, że możesz. ;) Ja z kolei marzę o tym, aby Wszechświat wysłał na naszą Planetę inteligentne istoty pozaziemskie, które zrobią porządek ze złymi ludźmi... Wszystkimi. :)
avatar
Pana limeryki mają wspólną cechę. która mi imponuje. Potrafi Pan wkomponować sensowny tekst w ramy. U mnie jest odwrotnie. Najpierw piszę, a potem się zastanawiam jakie pasują ramy. Limeryk to bardzo wymagająca formuła.

Co do treści, to aż mi żal tego bidoka. Musiałbym się wstydzić. Na szczęście na niego nie głosowałem.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze. Michalszko, jeżeli szukasz inteligentnych istot, choćby pozaziemskich, to pamiętaj, że z założenia musisz wyeliminować absolwentów UJ.
avatar
O tak, Janko, zapamiętam. ;)
avatar
Ape, bardzo dziękuję i odpowiadam. Najzwyczajniej w świecie brakowało mi jednej zgłoski i coś musiałem znaleźć. A von dlatego, że ta partykuła w kulturze i obyczajach niemieckich oznacza szlachectwo, podobnie jak de we Francji, a van w Holandii. A caryca Katarzyna II Wielka to przecież urodzona 2 maja 1729 roku w Szczecinie księżna Zofia Augusta Anhalt-Zerbst.
avatar
Dukanie najlepsze w tym. Jeden profesor dzisiaj skomentował, to kolki dostałem. Tak było: no, no, no, nn, nn no, yes, yes, yes. Jak przy stosunku analnym. heheh
© 2010-2016 by Creative Media