Go to commentsPoprzez dym - epidemia
Text 206 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2020-08-03
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1060

Są jeszcze liczby

Ileś tam zer po przecinku


Epidemia ma swą definicję


Co grają

Epitafium

Czy tango Mefistofelesa


Przez dym

Niewiele można dostrzec


Zamęt strach

Błąkający ludzie



  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wiersz o tym że epidemii niema .
avatar
Wirus istnieje tylko medialnie .
Skala zachorowani jest tak mała że nie można nazwać tego epidemią(definicja) a sam wirus jest tak niegroźny że zainfekowany organizm nie wytwarza przeciwciał.
Jest jednak jakaś kombinacja że potrafi być groźny ale tylko dla 0.00000000001%( coś koło tego:-) populacji i to starszej , no i w połączeniu z innymi chorobami.
Praktycznie wszyscy przechodzą go bezobjawowo lub (0,0000001 % populacji) z mikro objawami jak brak smaku węchu i lekki ból głowy.
Brakuje jednak odpowiedzi na podstawowe w takich chwilach pytania :
- czy przeprowadzono badania przesiewowe na ludności -Może 30 % społeczeństwa ma już wirusa i bez sensu są kwarantanny ?
- nie ma badań przesiewowych na obecność przeciwciał które by mówiły o skali przebycia choroby - tej dającej objawy kliniczne.

Póki co -chorzy nie mają objawów i powinno nazywać się ich jedynie zakażonymi - choć to też jest bez sensu bo zakażeni jesteśmy wszyscy każdy czymś - wirusów i bakterii jest pełno jak i mikro infekcji .Czyli faktycznie, nic im nie jest – NIC NIE MA !

Nie ma też logicznie uzdrowień, bo niby z czego, jak nie było infekcji ?
Należy zadać jednak pytanie o osoby zmarłe .( statystyki tego roku pokazują mniej zgonów niż w zeszłym roku)
I tu jest zdumiewająca skłonność przypisywania zgonów dla covid 19– a dlaczego nie na np. zaawansowanego raka ?.
Wspomnieć też należy o sporej ilości zmarłych w wyniku intubowania - taki morderczy sposób leczenia .
Ciekawa historia z USA gdzie po podpisaniu zgody pacjenta kładziono, usypiano narkotykami i na dwa tyg. przywiązywano i wkładano rurę ze sztucznym oddychaniem, którego człowiek z natury nie jest w stanie przeżyć .( temat tabu bo takich zgonów było mnóstwo ) … Przypuszczalnie sprawa z Floydem (zabitym czarnym bandytą ) była tematem zastępczym by odwrócić uwagę od prawdziwych tragedii.

Pozostaje jednak wiele pytań PODSTAWOWYCH na które nikt nie daje odpowiedzi a które to normalnie powinny zaistnieć
avatar
Droga Ape - zapewne stężenie jest ważne ale i zdrowy rozsądek.
A ten nakazuje mi od wielu już lat podważać to co jest wydawałoby sie oczywiste .

Przypominam manipulacje tematami zastępczymi np. krzyrz na Krakowskim Przedmieściu lub zabójstwo Madzi przez swą matkę. Tak było przez rok od Smoleńska .

Czyli inżynieria społeczna działa w najlepsze .
© 2010-2016 by Creative Media