Go to commentsCzy epidemia naprawdę jest ?
Text 207 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrenonfiction
Formpoem / poetic tale
Date added2020-08-04
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1201

Wirus istnieje tylko medialnie .

Skala zachorowani jest tak mała że nie można nazwać tego epidemią(definicja) a sam wirus jest tak niegroźny że zainfekowany organizm nie wytwarza przeciwciał.

Jest jednak jakaś kombinacja że potrafi być groźny ale tylko dla 0.00000000001%( coś koło tego:-) populacji i to starszej , no i w połączeniu z innymi chorobami.

Praktycznie wszyscy przechodzą go bezobjawowo lub (0,0000001 % populacji) z mikro objawami jak brak smaku węchu i lekki ból głowy. ( dane w procentach sa w przybliżeniu)

Brakuje jednak odpowiedzi na podstawowe w takich sytuacjach pytania :

- czy przeprowadzono badania przesiewowe na ludności -Może 30 % społeczeństwa ma już  wirusa i bez sensu są kwarantanny ?

- nie ma badań przesiewowych na obecność przeciwciał które by mówiły o skali przebycia choroby - tej dającej objawy kliniczne.


Póki co -chorzy nie mają objawów i powinno nazywać się ich jedynie zakażonymi - choć to też jest bez sensu bo zakażeni jesteśmy wszyscy, każdy czymś - wirusów i bakterii jest pełno jak i mikro infekcji .Czyli faktycznie, nic im nie jest – NIC NIE MA !


Nie ma też logicznie ujmując - uzdrowień,  bo niby z czego,  jak nie było infekcji ?

Należy zadać jednak pytanie o osoby zmarłe .( statystyki tego roku pokazują mniej zgonów niż w zeszłym roku)

I tu jest zdumiewająca skłonność przypisywania zgonów dla covid 19– a dlaczego nie na np. zaawansowanego raka pacjenta  ?.

Wspomnieć też należy o sporej ilości zmarłych w wyniku intubowania - taki morderczy sposób leczenia .

Ciekawa historia z USA gdzie po podpisaniu zgody pacjenta kładziono, usypiano narkotykami i na dwa tyg.  przywiązywano i wkładano rurę ze sztucznym oddychaniem, którego  człowiek z natury nie jest w stanie przeżyć. W jednym szpitalu z  New Y. zmarli wszyscy prócz narkomana który uciekł :-).( temat tabu bo takich zgonów było mnóstwo ) … Przypuszczalnie sprawa z Floydem (zabitym czarnym bandytą ) była tematem zastępczym by odwrócić uwagę od prawdziwych tragedii  po nieprawidłowym lub niepotrzebnym  leczeniu .


Pozostaje jednak wiele pytań PODSTAWOWYCH na które nikt nie daje odpowiedzi a które to normalnie  powinny zaistnieć  w przestrzeni medialnej . Wymaga tego-  nie tylko zdrowy rozsądek ale i naukowe podejście do sprawy na wzorcach dobrze już znanych i dawno określonych.

Mamy tylko informacje że ileś tam tysięcy osób jest chorych  lub ileś set zostało dziś zakażonych – co jest zwykłym kłamstwem, typowym  dla krętacza adwokata i nie przystoi szacownym mediom (z obu stron konfliktu politycznego)


Informacja powinna brzmieć prawidłowo :

Wykryto – stwierdzono  corona wirusa u  0,000000(ileś tam zer po przecinku) procent populacji czyli u np. 13tys osób . Z czego objawy kliniczne ma np. trzysta osób co stanowi 0,0000000000(ileś tam) procent populacji.

W dniu dzisiejszym wykryto 400 przypadków z czego tylko dwa mają objawy poważne a trzy nieznaczne .

W obecnej sytuacji covid nie przedstawia większego zagrożenia niż zgony przy utonięciach lub po ukąszeniu os  lub szerszeni …..Dowiedzenia państwu i życzę dobrej nocy………. - tak powinny brzmieć prawdziwe informacje  .

Tak sprawę określam  ja – zwykły człowiek – a są przecież fachowcy których raportów- analiz  trudno usłyszeć . Tu przyznać się muszę że  posiłkowałem się trochę opiniami fachowców ale też z doświadczenia wiem jak analitycznie powinien wyglądać raport z prawidłowo określonymi pytaniami ,odpowiedziami i kontr pytaniami , problemami , definicjami itp.  Pozdrawiam i życzę spokojnego choć deszczowego dnia .



  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Niezaprzeczalnym triumfem globalnej akcji pt. pandemia 2020 jest wyrobienie w narodach nawyku MYCIA RĄK.

Jej przegraną są potrójne już Himalaje zużytych maseczek i rękawiczek
avatar
Trudno ocenić walory tekstu, który jest cytatem.

Pytanie, skąd czerpanym, aż się ciśnie na usta
avatar
Opinia jest pochodna paru źródeł .
A liczby są oczywiście przesadzone by jaskrawić mikroskopijność zjawiska .
Obecnie -ma wirusa około trzynastu tysięcy ludzi co na populację 38 000 000 ludzi stanowi jakiś miro promil.
Ale i tak zapewne 98 % tych ludzi przechodzi bez objawowo lub delikatnie co stanowi juz 0,000000 któreś miejsce po przecieku procenta populacji.

Upewnił mnie przy tym film z szefem jakiejś niemieckiej kliniki który dokładnie potwierdził to co myślę .
Oczywiście zakładam że mogę się mylić ….-ale to też wychodzi pomyłka moja ma jakiś mikro promil możliwości :-)

Więc tak sobie myślę droga Ape że możemy się spotkać bez obaw , przywitać się , wypić kawę, pocałować się nawet .....itp. z mikroskopijnym ryzykiem że coś może nam się stać .
Tak że chyba warto zaryzykować ;-)
avatar
Kto bada wiarygodność opinii, kto je certyfikuje? Czy to wiarygodni są ludzie?
A Rozar przez dobór cytatów stworzył tekst.
Masz rację - międlą w kółko to samo, ale nic istotnego, żadnych informacji typu: tego dnia mamy takich 3 umierających na covid. ale zarażonych jest 900.
avatar
Co d z i s i a j (mamy 23. lutego 2021 r.) Autor sądzi nt. pandemii?

Może najwyższa pora ogłosić już jakieś dementi?
avatar
Rozar, zadziwiam się bardzo nad Twoją naiwnością i spokojem benedyktyńskiego mnicha.
Wstąpiłeś właśnie w szeregi niedowiarków typu Górniak, która swoją błazeńską teoria wyalienowała się z towarzystwa ludzi bardziej światłych, którzy nagle zaczęli jej unikać.
Wszedłeś, jak nóż w masło w teorię podstawianych w szpitalach rzekomo chorych statystów.
Rozar, nie podziel losu Górniakowej, która, mimo że jest posiadaczką pięknego głosu, ale intelektualnie plasuje się na poziomie gimbasy.
Idź zatem, jako wolontariusz i demaskuj statystów covidowych w szpitalach. Staniesz się z miejsca sławny i medialny.
Ja straciłem kilka osób z rodziny na covid, ale myślę, że to nie jest odpowiednia droga, żeby nabrać wiary, bo nie można tego nikomu życzyć.
Rozum, wiara i wyobraźnia... wystarczy.
avatar
Tekst jest z sierpnia i wówczas liczba chorych była totalnie śmieszna ! Ale to doprawdy śmieszna !!!
Później było więcej przypadków i tez miałem w rodzinie trudniejsze przypadki lecz żadnej śmierci.
Umarł otyły znajomy mego kuzyna jakiś lekarz którego ktoś znał, znajoma mojej mamy i koniec !
W 2006 roku była grypa jelitowa która to przetrzebiła osoby starsze dość poważnie A w 2009 roku była świńska grypa H1N1 na którą zaszczepiły się państwa Europy prócz Polski ( ta Ewa Kopacz odnowiła zakupu szczepionki) okazało się że nawet nie było podejrzenia o zagrożenie !!!!
Wówczas polityk PiS-u Kochanowski Janusz lobbował jak oszalały zakup szczepionki ... Polecam temat - są materiały na You Tube Moja znajoma opisała tamten czas w Szwecji za identyczny jak obecnie w Polsce - a nie było wówczas epidemii !!!
Ogólnie należy powiedzieć że coś jest ! Ale na ile to epidemia a na ile sezonowa grypa - ta bardziej zjadliwa jak w 2006 roku ?
Biorąc pod uwagę narrację w TV ze straszeniem na maksa oraz wspomniany w tekście brak wiarygodnych czyli rzetelnych statystyk widać że coś jest nie tak .
Dochodzi relatywnie sytuacja na Białorusi gdzie nie ma maseczek i tp. a ludzie nie umierają lub np Szwecja gdzie też jest normalniej .
Dzisiaj Bajden zapalił 500 zniczy - jeden to tysiąc umarłych a w Meksyku jakby nigdy nic .
Drogi Sir .. dla mnie sprawa śmierdzi- jest straszna i śmieszna.
Być może potrafią przewidzieć zjadliwość wirusa tak jak potrafią stworzyć szczepionkę na przyszły rok ?
Wiele jest niewiadomych ale jedne co jest pewne to dezinformacja !
Wiem też że w całym kraju zamykane są szpitale covidowe a na stadionie narodowym nie było chyba ani jednego pacjenta.
Hospitalizowani są głównie chorzy w szpitalach u których wykryto covida.
Itp itp .
Ale proszę podziel się informacjami
avatar
Postawmy zatem pytanie inaczej:

Co by było, gdybyśmy na całym świecie /począwszy od Wuhan w Chinach/ zignorowali koronawirusa tak, jakby wcale nie istniał?

Uruchommy wyobraźnię, której poetom wszak nie brakuje
avatar
Czy nie jest przypadkiem jednak tak, że to kwarantanna plus dezynfekcja, plus maseczki, plus dystans społeczny, plus restrykcje, plus szczepienia -

co obserwujemy przecież w s z ę d z i e -

zaowocowały skutecznie tym, że zamiast śmiertelności na poziomie 90% populacji mamy tę w granicach tylko kilku?
avatar
Emilio - super postawiłaś dylemat.
Białoruś zignorowała totalnie i ma mniej przypadków zachorowań mniej zgonów itp. I nie dlatego że tam jest manipulacja - to u nas generuje się chorych - za biurkiem i w szpitalach .
I to zestawienie do Białorusi ale i do Szwecji wszystko WYJASNIA !!!
Tak samo zestawienie Meksyku do USA !!!
Afryki do Europy - a może ciepło niszczy wirusa ? Nie bo w Australii też władze maseczkuja i lockadaunują jak głupie .
Jestem kupcem -KŁAMSTWO WYCZUWAM JAK SMRÓD.
© 2010-2016 by Creative Media