Go to commentsPomniki ojca Rydzyka
Text 208 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2020-09-06
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1118


Wśród pomówień , bzdurnych tez   i jakby nie nazwać -  skutecznej propagandy,  czuję się w obowiązku pokazywać prawdę i z nią się wpychać przed zamglone oczy Polaków .

Do wielu zacnych, udanych i zrealizowanych  inicjatyw redemptorysty ojca Tadeusza Rydzyka   dodać należy niedawne otwarcie  pomnika , miejsca pamięci pomordowanych Ukraińców przez UON i UPA , którzy to ratowali  Polaków .

W końcu ktoś policzył, spisał stworzył ogromne archiwum czyli wykonał  wielką  pracę by tych bohaterów upamiętnić . A sprawa wydaje się niezwykle ważna .

Dodam że dzięki staraniom O. Rydzyka powstała wcześniej podobna inwestycja upamiętniająca  dziesiątki tysięcy Polaków pomagającym Żydom.  Sprawa też była niezwykle ważna bo wiatr w tych kwestiach wiał nam mocno w oczy co wszyscy pamiętamy.


Dodam jeszcze że:

w naszym interesie jest wspierać zacnych i skutecznych, polskich mężów stanu.

A ......nie tych sztucznie wykreowanych i zmyślnie nam podstawionych.



  Contents of volume
Comments (11)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Zapewne tak -ale obecnie to postać jest niewątpliwie najbardziej szkalowana i oczerniana .
Rozpętano wręcz piekło by zniszczyć i zniesławić opluwając na wszystkie możliwe sposoby używając stare i nowe techniki medialnej walki .

Wmówiono limuzyny i życie ponad stan - a tu prosty zakonnik dzień za dniem przegania czerwoną zarazę .

Alleluja i do przodu .
avatar
Aha, czyli kolega z armii ojca dyrektora...
avatar
Przy takiej otwartości na Historię

najwyższa już także pora na pomniki, upamiętniające Żydów/Niemców/Rosjan, którzy pomagali Polakom!
avatar
Ja również „czuję się w obowiązku pokazywać prawdę i z nią się wpychać przed zamglone oczy Polaków“ . Dawno temu, po raz pierwszy, idąc pewną ulicą w Toruniu, przechodząc koło pewnego budynku, pomyślałem, że to pałac Radziwiłłów albo Potockich, ale przyjrzawszy się dokładniej, ujrzałem „prawdę“ - to jakże „skromna“ siedziba osławionego redemptorysty ojca Tadeusza Rydzyka. Jego opowieści o otrzymaniu dwóch limuzyn od niemniej już osławionego bezdomnego, pana Stanisława z Warszawy, który wkrótce, w jakże korzystnym momencie, zmarł godne są propagandy komunistów i budzą we mnie niesmak i uśmiech politowania na twarzy [https://www.youtube.com/watch?v=uPS-GzHsZMo&ab_channel=RafalPL]. Ja, osobiście, wolałbym, żeby ojciec dyrektor nie stawiał pomników komukolwiek, a raczej zajął się sprawa pedofilii wśród kleru, najgorszej i najbardziej obrzydliwej zbrodni, jakiej może dopuścić się człowiek na drugim człowieku. I nie przekonuje mnie propaganda Kościoła, że to winna rozpadających się małżeństw, dzieci molestujących niewinnych księży (o, zgrozo! to ci dopiero propaganda!), ani to, że wśród innych grup zawodowych też występuję.
avatar
Analiza pozwala poprawnie określić wszystkie przytoczone przypadki.
Analiza też pozwala określić czy jesteś uprzedzony, zmanipulowany lub w jakiś inny sposób zdezorientowany.

Należy po kolei rozpatrzyć każdy punkt twych zarzutów a zobaczysz że nie masz racji a nawet masz zwyczajnie wyprany mózg .
Nie piszę tego złośliwie - ale na poważnie wydaje ci się że rozumiesz - a ja mówię że guzik .


1. Co to za rezydencja ?- osobista Rydzyka czy Szkoła ? itp.
2. Co to za limuzyny ? Nikt nie widział Rydzyka wsiadającego do więcej niż skody i chyba Audi. A Maybach to symbol manipulacji prostaczkami takimi jak ty. Nigdy mambacha nie było - to jeden z chwytów poniżej pasa starej bezpieki - właśnie komunistów którymi pogardzasz a którzy kształtują twą świadomość

3. pedofilia to już inny temat . Owszem występuje i jest kwestią statystyki. Występuje w różnych zawodach i występuje wśród księży. Powodem do zmartwienia nie powinno być istnienie tego zjawiska w którejkolwiek grupie ale jego procent. Może dziwić np. że murarze ilościowo i procentowo przodują ...... Ponadto wśród księży występuje molestowanie zazwyczaj miękkie i było tylko parę przypadków siłowych . Za to było kilka prowokacji jak pod Gdańskiem lokalny ormowiec na emeryturze zmusił dziewczynę i jej rodziców do oczernienia księdza .

To tyle tłumaczenia - musisz wiedzieć że trwa walka przeciwko kościołowi już od wielu stuleci i ma ono podobne źródło . I te zjawisko ci polecam do zapoznania . To może wówczas zrozumiesz przyczyny swej dezinformacji .
Życzę odwagi w zaprzeczaniu swej wiedzy. To się wówczas nazywa myślenie !!!
avatar
Do Pani Emilii - No nie wiem czy by znalazł się Żyd który pomógł Polakom i został za to zabity.
Prędzej Niemiec choć też tylko jakiś byłby wyjątek - Rosjanin by znalazł się niejeden ale też nie można by tej skali porównywać do pomocy Polaków dla Żydów .

No i w kwestii Żydzi - Polacy mamy czterysta worków kłamstwa i gówna wylewanego na Polskę .
avatar
Nie piszę tego złośliwie, ale „patrzysz, a nie widzisz, słuchasz, a nie słyszysz“. Jeżeli chodzi o analizę, to zapraszam do obejrzenia filmu (wystarczy wpisać na You Tube: ojciec rydzyk samochód od bezdomnego), gdzie ojciec dyrektor wyraźnie w Telewizji Trwam mówi, nie o jednym, ale o dwóch Maybach otrzymanych od bezdomnego, który niestety zmarł, więc nikt nie musiał go widzieć w tym samochodzie. "Molestowanie zazwyczaj miękkie...“ - bez komentarza. Bezpieka nie musiała robić żadnych prowokacji, wystarczyło znaleźć księdza geja czy pedofila i ten nie miał wyjścia - współpracował.
„Istnieją dwie rzeczy: wiedzieć i wierzyć, że się wie. Wiedza to nauka. Wiara w to, że się wie, to ignorancja.” Hipokrates. Bezpieka w manipulacji ludźmi do pięt nie dorastała Kościołowi w Polsce, czego typowym przykładem jesteś Ty. Nazywanie kogoś prostaczkiem itp. nie jest merytoryczną dyskusją, ale przykładem Twojej ignorancji i brakiem szacunku dla rozmówcy. Przykład z murarzami jest dowodem na to jak jesteś zmanipulowany Ty. Zresztą jesteśmy na stronie literackiej, a nie politycznej czy religijnej, więc dla mnie to koniec „dyskusji“. Bez komentarza.
avatar
Pedofilia wśród duszpasterzy NIE MOŻE BYĆ traktowana jako zjawisko marginalne z dwóch powodów:

1. księża to w naszej katolickiej tradycji pomazańcy Boga, a ten, jak wiemy, wyklucza wszelkie zło; jeżeli ksiądz jest łobuzem, to won z nim z Kościoła!

2. dotyczy zjawiska przemocy seksualnej wobec D Z I E C I!

Jeśli "rozumiesz" choćby jeden z tych argumentów, to OBA jednocześnie definitywnie rozwiązują wszelkie nasze dylematy w tej sprawie!

Kto ma jakie preferencje, guzik nas obchodzi, dopóki dzieje się to w obrębie kategorii dorosłych.

Dzieci muszą być bezwzględnie chronione!

Kto ma jakieś
avatar
O. dyrektor od dziesięcioleci ma niebywałe wprost możliwości, by oczyścić podlegający mu świat z tych bandziorów.

Czy w tej sprawie coś zdziałał?

Cokolwiek??

Czym jest tolerancja zła?!
avatar
Uwaga:

wszystkie moje komentarze kieruję nie do Autora, a do Czytelników
avatar
Pni Emilio - nie kwestionuję że pedofilia jest zła .
To ogromne zło - ale są dwa rodzaje spojrzenia: moralne ale i statystyczne - naukowe . Oczywiście oczekujemy znacznie więcej od księży ale z drugiej strony są ludźmi i dotyczą ich te same słabości i w tym to kontekście trochę inaczej wygląda sprawa - ja widzę słabość kościoła w tej kwestii którą to wykorzystują jego przeciwnicy.

Bobex - znam ten film i nie ma tam słowa o żadnym mambachu tylko o dwóch samochodach jako darowiźnie .

Proponuję zatem ten właśnie punkt przeanalizować - do bólu uczciwie. Jak w sądzie - co z niego wynika jaki grzech popełniono ? itp.
Rzucam rękawicę - a udowodnię iż waszeć rozum postradał od manipulacji .:-)
© 2010-2016 by Creative Media