Go to commentsDrabble - Niebezpieczna Zabawka
Text 143 of 255 from volume: Różne teksty
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2020-08-09
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views950

Dzisiaj jestem, bardzo szczęśliwą dziewczynką, jak nie wiem co. Dostałam od mamusi prezent. Wspaniałą lalkę, z różnymi funkcjami. Najbardziej mnie cieszy, funkcja płakania. Mamusia mi przeczytała, instrukcję obsługi, która o tym jest. Trzeba odkręcić czubek głowy, nalać smutnej wody, zakręcić wieczko, nadusić guzik i będą płynąć łzy. Zapytałam, czy jak naleję wesołej wody, to lalka będzie płakać radośnie i przestanie się martwić? Mamusia powiedziała, owszem, ludzie też, czasami płaczą ze szczęścia.


Długo szukałam, ale znalazłam w tatusiowej szufladzie. Pójdę do koleżanki i zrobię jej młotkiem dziurę w głowie. Później naleję wesołej wody. Przestanie byś smutna, bo będzie płakać, radosnymi łzami.

  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Ape→ Dzięki za słowa krytyki:)
Nie spocznę na liściu bobkowym:)
To mówi mała dziewczynka i nie myśli o tym, co powtarza, a co nie. Zresztą starsi obywatele,w potocznej mowie, czynią podobnie. Miało być naturalnie.
A poza tym, lubię czasami dziwnie pisać:))
avatar
Spodobał mi się. Puenta jest ok, jak dla mnie.Jest pomysł.
Tak, jeżeli jest to zapis myśli małej dziewczynki, to mogą być powtórzenia, kolokwializmy, zwykły język.

Natomiast interpunkcja jest fatalna (zbyt dużo przecinków). Chociaż to "zapis myśli", pisownię tu stosuje się jak w narracji, prawidłową.
avatar
Hardy→ Dzięki→ No faktycznie. Przecinków, jakby mucha narobiła. Albo robię za mało, albo za dużo.
Ale tu i tak nie poprawię:)↔ Pozdrawiam:)
avatar
Ape→ Znowu Dzięki:)→ Hmm...małych dziewczynek jest na świecie miliony. A jeśli jedna wyjątkowa,tak się właśnie wysławia?
A skoro tak, to miałem ją na myśli:)) ↔ Pozdrawiam:)
© 2010-2016 by Creative Media