Go to commentsMarzenia PubliXowej Dyzi
Text 30 of 38 from volume: Parafrazy Marchołtowe. Absurdeski
Author
Genrefantasy / SF
Formarticle / essay
Date added2021-02-10
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1051

Przeciw wprowadzeniu nowej składki protestują w środę w ramach akcji Media bez wyboru liczne prywatne przekaziory. Telewizje informacyjne TVN24 i Polsat News zamiast programu nadają specjalny komunikat. Na stronach tvn24.pl, onet.pl, gazeta.pl i interia.pl w środę rano czytelnicy nie przeczytają żadnych artykułów informacyjnych. Do akcji przyłączyły się także stacje radiowe, m.in. RMF FM, ZET, TOK FM, Rock Radio, które zamiast audycji wygłaszają, a jakże - z namaszczeniem - stosowny speak...


Może by jeszcze na PubliXo obecne tu bractwo też sobie ździebko strajkując pomilczało? Tacy na przykład domniemani satyrycy, słów nadproducenci, gniewnie ujadający z niezbyt odległego zachodu?



  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
W tej chwili przeczytałam:

"Działania polityków opozycji i części dziennikarzy wskazują, że protest ma wzbudzić w Polakach najczarniejsze skojarzenia, z chwilą, gdy pewnego niedzielnego poranka włączyli telewizję i nie było w niej Teleranka. Ma wywołać panikę i frustrację, udowodnić że obywatele są przez rząd PiS pozbawiani kolejnych przyczółków wolności.

Nie ma wątpliwości, że chodzi tu o ogromne pieniądze. Emisje reklam są w stacjach telewizyjnych ściśle obwarowane i każde nawet minutowe opóźnienie kosztuje. Jeśli zdecydowano się na ich całodzienne zawieszenie, oznacza to że wojna toczy się o naprawdę potężne pieniądze i jeszcze większe wpływy. I gdyby jasno o te pieniądze walczono, nie byłoby problemu. Rzecz w tym, że wytoczono najcięższe armaty i wmówiono opinii publicznej, że to walka o wolność słowa. A to jest już rzecz niedopuszczalna. Media, które stawiają własny interes ekonomiczny wyżej niż prawdę, mówią o sobie wszystko…"
© 2010-2016 by Creative Media