Go to commentsNastała nowa era... Jaka?
Text 65 of 78 from volume: Przemyślenia z życia wzięte
Author
Genrephilosophy
Formprose
Date added2021-03-10
Linguistic correctness
Text quality
Views544

Nastała nowa era... Jaka?


Przyszło nam żyć w dziwnych czasach. Z jednej strony niezwykły postęp technologiczny, sięganie gwiazd, a z drugiej — wyniszczająca ludzkość pandemia, z którą świat ciągle nie potrafi sobie poradzić. Jak długo trwać będzie? Nikt z nas tego nie wie. Jedyne, co wiemy na pewno, to to, że nastała nowa era — era maseczek. Była przepowiadana już w starożytności, i jako taka — zapisze się na kartach historii oraz w pamięci potomnych.




* Dzieła uczniów tutejszego gimnazjum (2014)



  Contents of volume
Comments (14)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
pandemia trwać będzie póki nią "zarządzajacy" i czerpiący z niej zyski (wielorakie) nie powiedzą "dobra, kończmy tę ściemę).
avatar
A wiesz, Anski, też uważam, że jest wiele w tym prawdy. :0 Niestety!
avatar
Niezwykle trudna to epoka. Natomiast nigdy bym nie wpadł na szaleńczy pomysł, że pandemia to wymysł rządzących. Nie jestem zwolennikiem obecnego polskiego rządu, ale nigdy bym ich o takie rzeczy nie posądził.
Wreszcie dzisiaj się już zaszczepiłem. 15 kwietnia druga tura.
avatar
I ja myślę podobnie jak Anski - niestety.
Pozdrawiam Michalszko :)
avatar
a kto mówi że to wymysł Polskiego rządu? czytaj Pan ze zrozumieniem. Życzę zdrowia
avatar
Janko, oczywiście że pandemia to nie wymysł rządu, ale czerpanie z niej politycznych i materialnych korzyści, skoro jest — to już tak. Sam wiesz.
Gratuluję zaszczepienia.


Marto, tak niestety jest prawie we wszystkich krajach. W mniejszym lub większym wymiarze. Co zrobić? Są ludzie i ludziska... i rządzący (zachłanni na korzyści wszelakie).


Anski... Hmmm! Właściwie Janko też tego nie mówi, że ktoś to mówi... Pewnie to tylko gra słów.
avatar
MichalszkoKCz - janko to nawet jak bąka puści to czuć że nie lubi Polskiej władzy.
avatar
Oj tam, oj tam, Anski! Ja też nie lubię, ba wręcz nie znoszę... Ale nie sprawdzałam czy czuć. ;D
avatar
a jaką wolisz? tę z zza której granicy?
avatar
Na dobrą sprawę, Anski, to żadną. Generalnie nie lubię polityków. Wiele krzywdy wyrządzają światu.
avatar
ciekawe tylko na ile Ci których na co dzień widzimy w tv rzeczywiście rządzą a nie są tylko figurantami za którymi kryją się mroczne siły - i nie jest to teoria spiskowa, biorąc pod uwagę to co się ostatnio z nami (ludźmi) wyrabia (plandemia) - to już nie teoria, to praktyka
avatar
Jeżeli ktoś pisze "Polska władza" nawet wielką literą, to i tak zawsze będę ją oceniał według rzeczywistej, a nie urojonej pracy.
Nie wiedziałem, że niektórzy lubują się w ocenie woni moich bąków. Zapachu fiołków z pewnością nie mają, konwalii również. Życzę samych przyjemności.
avatar
5G daje takie możliwości że czuć kto czym "pachnie"
avatar
Dzisiaj już wiemy, że w na covid-19

/oraz choroby towarzyszące!/

w ciągu niecałych trzech lat

od listopada 2019 do maja 2022

na całym świecie zmarło 770 milionów ludzi.

Czy to mało /dużo/?
© 2010-2016 by Creative Media