Go to commentsWczesnowiosenny las mgłą osnuty straszy?
Text 121 of 140 from volume: Co w przyrodzie piszczy
Author
Genreadventure
Formprose
Date added2021-04-08
Linguistic correctness
Text quality
Views744

Wczesnowiosenny las mgłą osnuty straszy?


Jako że kocham naturę, często bywam w lesie, by o każdej porze roku podziwiać jej piękno. W lesie za każdym razem odkrywam coś niezwykłego, coś, obok czego nie mogę przejść obojętnie. Tym razem podziwiałam obłoki mgły otulające leśne krajobrazy.

To nie tylko ciekawe widoki, ale także samo zdrowie. Wszak wędrując we mgle, wspaniale można się dotlenić. Wtedy nawet forsujący marsz nie męczy. Oddycha się lekko i przyjemnie.

A kiedy coś strasznego, wtopionego we mgłę stanie nagle na drodze, bo to się przecież zdarzyć może, wtedy jeszcze mocniej można się dotlenić... uciekając w te pędy, by jak najszybciej i jak najdalej znaleźć się od tego miejsca.








  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Nawet nie przypuszczałem, że mgły bywają tak piękne. Fotki mistrzowskie!
avatar
Dziękuję, Janko. Mgły są piękne. Zawsze zachwycają... choć czasami też i straszą. ;)
avatar
jak tak myslę sobie
też mam mgłę
ale we głowie
avatar
Oj, to niedobrze, Anski... Niedobrze. Dzisiaj akurat w TVP słuchałam wypowiedzi lekarza, mówił o mgle mózgowej, jako zapowiedzi choroby Alzheimera.
avatar
w TVPic, w TVNic
całą dobę jakiś wic
a i jeszcze dodać chciałem
że ... o kuźwa! zapomniałem
avatar
Anski, tu nie o rodzaj TV chodzi, a o wiedzę lekarską. Wzięłam ją sobie do serca... i już pędzę do lasu po kolejną dawkę zdrowia. Tak że bywaj, Zapominalski! ;)
avatar
nie odchodź o Pani
w ciemny las nie wkraczaj
a już jak tak musisz
ze ścieżki nie zbaczaj

bo w leśnej gęstwinie
możesz spotkać wilka
i połknie Cię bestia
nim nie minie chwilka
avatar
i janko zachwycon
mgłą leśną, fotkami
kochamy Cię janko
że jesteś tu z nami
© 2010-2016 by Creative Media