Go to commentsFanka czerwonego tulipanka z majówkowymi życzeniami
Text 88 of 101 from volume: Pół żartem, pół serio
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2021-04-30
Linguistic correctness
Text quality
Views737

Fanka czerwonego tulipanka z majówkowymi życzeniami


Piękna wiosna nam nastała. Aż żyć się chce! Cieplutko, radośnie. Słoneczko całymi dniami świeci na błękitnym niebie. Zbliża się najpiękniejszy miesiąc w roku. Maj. A gdy wiosna buchnie majem, to… no właśnie, co? Ho, ho, ho… będzie. Chyba? E tam, będzie na pewno!

W Polsce jest szczególnie ku temu — ho, ho! — okazja, wszak wielka majówka Polaków czeka, i to zaraz na początku maja. Wielka to rzecz... To się będzie działo!

Życzę zatem udanej majówki! Odpoczynku od codzienności, pracy, obowiązków, a także od sąsiadów, zwłaszcza zwariowanych, takich, o jakich na ten przykład śpiewają Czerwone Tulipany (https://youtu.be/qh0Ep-e9X3o?t=26).

Bardzo lubię czerwone tulipany. Przywołują mi wspomnienia z moich cudownych lat w Polsce. Dlatego też wszystkim Użytkownikom Publixo podrzucam je prosto z mojego ogródka wraz z cieplutkimi majówkowymi pozdrowieniami.

Zaraz, a gdzie te tulipany? Zajrzę przez okno... O, są już, powoli otwierają swoje kielichy. Poczekam aż słoneczko popieści je cieplutkimi promykami i pokażą się w pełnej krasie.



 



 


Niech Wam się maj mai, mili moi,

niech Wam słoneczko troski ukoi...



 


Tego Wam życzy fanka

czerwonych kreseczek...

i tulipanka!



  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jednak czerwień, ta niekreskowa, bywa piękna.
avatar
Jednak czerwień, ta niekreskowa, bywa piękna.
avatar
Janko, no skoro aż dwa razy to podkreślasz, to wierzę Ci. ;)
Też lubię czerwień w przyrodzie, ale na sobie zdecydowanie czerń... i kolorowe dodatki. :)
© 2010-2016 by Creative Media