Go to commentsCZTEREJ PANCERNI bez cenzury
Text 47 of 255 from volume: Arcydzieło
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2021-04-30
Linguistic correctness
Text quality
Views801

- Janek, to jest kapitan Merle. Nie życzy nam źle. Trzeba by go wziąć do niewoli. Ale jakbyś mógł, to nie wiąż go sznurem. To jest miły, łagodny człowiek.

- Milcz, bo cię kurwa zaszczepię - powiedził Jan, z penisem w organellum. Dochodził.

- Kapitan Merle - przedstawił się hauptman.

- Wypierdalaj. wypierdalajcie obaj.

- Panie kapitanie, mój komandir jest w tej chwili bardzo zajęty. Gdyby pan mógł mi towarzyszyć, jest taki piekny zachód słońca.

- Cóż. widzę, że wasza armia dopuszcza obce mi obyczaje. Ale skoro wziął w tym udział mój żołnierz, nie będę tego komentował. Ani oceniał.

Tomuś w tym czasie wziął do ust, i zaczął śpiewać. Nie, żeby śpiewał tak, żeby go usłyszano. On sobie śpiewał po prostu, piosnkę cichą o pielgrzymie Jarosławie i doktorze Horbanie. Kila zwrotek poświęcił Głodziu, takie mini mruczando, zanim się połknie miodową spowiedź.

Gustlik w kabaretkach wyskoczył na korytarz.

- Ja. Jo sie nie dziwia niczemu. To jest już tak jak u nas w kuźni. Albo i lepi.

- A u nas w partyzantce było tak samo - Tomuś na moment wypuścił penisa z ust.

- Kurwa jebana mać. Załoga! Ten chuj mnie nie może wyjabać. To jakaś zasrana ciota! Weźcie go zdejmijcie ze mnie, i ty, kurwa Gustlik, postaw swojego chuja na sztorc, bo jak ja nie zostanę konkretnie wyjebany, to nie bedę wiedział co dalej.

- Rozkaz, to rozkaz - Gustlik przygotował się.

Stanął nad komandirem z wiszącą pałą, której czerwień była bardziej konkretna niż niejedna prawica.


  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jeżeli sztuka współczesna

/malarstwo, taniec, kino, teatr, opera, rzeźba, sztuki e-wizualne, architektura, balet, muzyka, sztuka sakralna, śpiew, literatura/

pełną wyłącznie funkcje dekoracyjne,

NIE SĄ

już dzisiaj sztuką,

a

sztukaterią,

co stary Egipt, Babilon, Grecja, Abisynia, Chiny i inni jeszcze Etruskowie znali już ładne kilku tysięcy lat

PRZED

nami
avatar
Czemu służy krzywe zwierciadło?

Skoro codziennie patrzysz w swoje lustro i jeszcze sobie nie plujesz w twarz, to może spójrz na siebie w przez pryzmat groteski!

Nie dokazuj, miła,
Nie dokazuj!
Przecież NIE JEST
Z ciebie taki cud!

(M. Grechuta, "Nie dokazuj" 1970)
avatar
Opluwanie, plugawienie i szmacenie świętości - a tym jest ta scena z kultowymi już dzisiaj dla Polaków czterema pancernymi i ich Szarikiem - znamy nie od dzisiaj. Pierwsza Świątynia (Świątynia Króla Salomona) w Jerozolimie została zburzona przez wojsko babilońskie króla Nabuchodonozora II dwa 8 pół tysiąca lat temu. Jak powiada grecka wersja Księgi Eklezjasty, "Nihil novi sub sole".
© 2010-2016 by Creative Media