Go to commentsDo boju Biało-Czerwoni!
Text 94 of 101 from volume: Pół żartem, pół serio
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2021-06-19
Linguistic correctness
Text quality
Views821

Do boju Biało-Czerwoni!


Moc pozytywnej energii

przesyłam Wam, drodzy moi.

Pokazać co potraficie —

niechaj się nikt z Was nie boi.


Za grę Waszą trzymam kciuki,

w T-shirt kibica odziana.

Kwieciem piwonii dziękuję...

wszak POLSKI — będzie — WYGRANA! (?)



 


  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Z rachunku prawdopodobieństwa mi wynika, że będzie 4-0 dla Hiszpanii. Nijak nie che być inaczej.
avatar
Kurka, Arcydzieło, Ty jesteś malarzem, a nie matematykiem... Dlatego Ci nie wierzę. :D
avatar
A mnie czeka dzisiaj maraton piłkarski. O 18-tej gra druga drużyna, której zawsze kibicuję — z racji zamieszkania. :) Będzie ciężko. Typuję jednak na remis: 1:1, albo (z cichutką nadzieją) na: 2:1. ;)
avatar
Michalszko, podziwiam Twój optymizm, ale każdy ma prawo do szczęścia. Nawet tego wyimaginowanego.
avatar
Brawo! Z przygodami, ale jednak Niemcy pokazali klasę.
avatar
Janko, pozytywne myśli (nawet wyimaginowane) przyciągają pozytywne zdarzenia. ;)
Tego się zawsze trzymam... i często się spełnia.


Arcydzieło, Serio, pokazali klasę. Niesamowity mecz! Dłonie mnie do tej pory bolą. :D
Z Francją jakoś im nie szło, ale dzisiaj... Brawo!

Ale mimo bólu dłoni czekam z nadzieją na mecz Polska-Hiszpania, wierząc, że dłoni do braw też użyję. ;) Kurka flinta... Polacy do boju!!!
avatar
Brawo Michalszka!
avatar
Nikt nie miał racji. Prawda jak zwykle leży pośrodku. Natomiast remis troszeczkę jeszcze podtrzymuje płomyk nadziei.
Polakom brakowało szczęścia, nawet do... sędziego.
avatar
No i co, Arcydzieło, warto być optymistą? Warto wierzyć? Biało-czerwoni grali wczoraj kapitalnie. Trzeba mocno wierzyć nadal, to i z pewnością ze Szwecją pójdzie im dobrze... Brawo, Polacy!




Janko, Jak to nikt nie miał racji? Przekonywanie do wiary w naszych, do wiary — nawet — w cuda, to też racja. ;)
Przecież zrehabilitowali się. Przecież zagrali wspaniale... I to najważniejsze, reszta to łut szczęścia.
avatar
Dzisiaj znów mam maraton piłkarski... To się będzie działo!
Zaryzykuję i wytypuję wyniki:

Polska — Szwecja 2:1 dla reprezentacji Polski.

Niemcy — Węgry 4:1 dla reprezentacji Niemiec.
© 2010-2016 by Creative Media