Go to commentsJózka Sznurka sposób na nieśmiertelność
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2021-08-04
Linguistic correctness
Text quality
Views760

Osiągnięcie nieśmiertelności jest możliwe i stało się to dzięki wynalazkowi Józka Sznurka z Raciborowic. Ten młody konstruktor, wynalazca i uczony, znany w całej okolicy i nie tylko, twierdził, że osiągnie stan wieczności.

Pewnego dnia na rynku miejskim w Raciborowicach pokazał dosyć skomplikowane urządzenie, które wyglądem przypominało `wehikuł czasu` z jednego z popularnych filmów science - fiction. Ale to nie był wehikuł, lecz aparat pobierający z umysłu ludzkiego energię i przetwarzający ją w zapis cyfrowy. To jednak tylko cześć działania tego urządzenia, bo drugą była stacja nadawcza, która tę zapisaną cyfrowo energię przekształcała w fale radiowe i wysyła to w kosmos.


- Kosmos jest nieskończony i z tego powodu różnorodny, a fakt, że energia nie ginie, pozwala to ją wysłać w przestrzeń z nadzieją, że za którymś razem trafi ona do takiego alternatywnego wszechświata, który ją przemieni w inną postać bytu, nie wykluczone, że materialnego - oglosił ludziom Sznurek.

Jego zdaniem to zmartwychwstanie może nastąpić dzięki fizycznym działaniom człowieka, dzięki rozwojowi techniki cybernetycznej, bo istotą człowieka nie jest wyłącznie jego postać biologiczna, ale psychika, którą można zarejestrować w postaci zapisu cyfrowego.

Zjawisko to nazwa się `transhumanizmem` i według niektórych uczonych, ale nie Józka Sznurka, jest najgroźniejszą ideologią czasów współczesnych, bo uzależnia człowieka od cybernetyki, czyli w końcu od jakiejś bezdusznej maszyny.

Zastępuje ona niedoskonały porządek naturalny, bo człowiek cierpi i umiera, porządkiem cybernetycznym opartym o doskonałą matematykę. Według wielu współczesnych uczonych, ale też dawnych jak rosyjski filozof Nikołaj Fiodorow (zm. 1903 r.), świat przyrodniczy się nie sprawdził i jedyną szansą osiągnięcia szczęścia jest świat cybernetyczny.


Tu nie chodzi o to, że człowiek stanie się cyborgiem, ale oto, że psychikę ludzką można zapisać i utrwalić w postaci cyfrowej i na przykład umieścić w jakimś elektronicznym sarkofagu, oczywiście na specjalnym dysku. A za nawet tysiąc lat będzie można to uruchomić, a nawet wszczepić w jakiegoś ludzkiego klona.


Jednak Józek w swoich badaniach nie podszedł tak daleko, jego bardziej interesowały związki ludzkiej energii z kosmosem, czyli psychiki przekształconej w fale radiowe wysłane we wszechświat.


Tego dnia wielu ludzi oglądało jego wynalazek, ale nikt nie chciał wysłać swoją duszę kosmos. Niektórzy mocno stali na gruncie tradycyjnej wersji zmartwychwstania, czyli ze szczątków ludzkich na głos trąby apokaliptycznej w dniach ostatecznych.

Tylko sam wynalazca poddał się działaniu tego urządzenia na oczach świadków i to dla pewności uczynił to kilka razy. Można liczyć się z tym, że w kosmosie pojawi się kilka takich Józków Sznurków, ale dużo ich nie będzie, bo eksperyment, pomimo różnych prób przeprowadził trafnie tylko trzy razy!

.


  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jedynym w miarę skutecznym sposobem teleportacji w tysiąclecia nieśmiertelności jest dla nas - jak dotąd - ścieżka genialnej Sztuki, światowej Polityki i wielkomasowej Religii.

Niestety, tysiąclecia to przecież nie wieczność. Chrystus jest znany ludzkości dopiero od 2 tysięcy lat. Kim byli jego wielcy Poprzednicy?

I - co istotniejsze - dlaczego świat o nich tak całkiem z kretesem zapomniał??

Patent na nieśmiertelność ma krótkie nóżki
© 2010-2016 by Creative Media