Go to commentsSeksasystentka
Text 66 of 81 from volume: Różne
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2022-08-27
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views599

Jestem doktor XXX RB5, U mnie nic się nie zmieniło, jeszcze się nie popsułem. Wgrywali mi coraz to inne programy. Pracuję w tym samym muzeum techniki i ogląda mnie masa młodzieży. Każdy chce obejrzeć, czym się zajmowała kiedyś sztuczna inteligencja czyli my.

Awansowała natomiast moja pielęgniarka. To humanoid, w przeciwieństwie do mnie. Ma ciemne krótkie włosy i czarne oczy, a rysy przypominają azjatyckie. Dostała teraz nowe kobiece atrybuty i wygląda trochę inaczej niż zwykle.

Profesor stwierdził, że pora by moja pielęgniarka zaczęła przynosić zyski.Przyjaciółka dostała nowe imię Kama oraz najnowocześniejsze wyposażenie. Przebywa  teraz pod opieką  robostrażnika i odwiedza niepełnosprawnych bogaczy. Rzadko ją teraz widuję, a jak ją widzę, to najczęściej jest wyłączona, szkoda.  Kiedyś zapomniano o niej albo miała awarię, nie wiem dokładnie. Wtedy dało się z nią porozumieć. Najpierw robostrażnik ustawia jej program indywidualny dla kazdego klienta. Czasem mówi po angelsku a czasem  po japońsku,albo w innym języku Najczęściej zaczyna od tańca, a potem spełnia najdziwniejsze życzenia klienta., ma się rozumieć,po wpłaceniu określonej kwoty. Chciałem, żeby mi opowiedziała choć jedno z nich. Nie wolno jej o tym rozmawiać,lecz na kamerze wszystko dokładnie było widać.Nie wierzyłem do czego zdolni są zywi ludzie, nawet ci ograniczeni ruchowo.  Dziwne to było.

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media