Go to commentsMięso armatnie ulubionym przysmakiem Molocha
Text 25 of 26 from volume: Groza
Author
Genrenonfiction
Formprose
Date added2022-11-17
Linguistic correctness
Text quality
Views1229

Jak smakuje mięso armatnie? Wie o tym tylko Moloch - twórca kosmicznego zła.


To, że jesteśmy nawozem dla fortuny polityków i korporacji to sprawa oczywista i znana od lat.

Teraz przyszedł czas na refleksję na temat wartości mięsa armatniego. Mięso armatnie jest pochodną nawozu, na którym wyrasta fortuna polityków i korporacji.

Jednakże tym się różni, że ulega całkowitemu unicestwieniu - mięso armatnie jest produktem używanym tylko raz, a potem obraca się w nicość.


Chcesz być mięsem armatnim? Jeśli nie, to pracuj na rzecz pokoju...

Nie czekaj, aż ktoś to zrobi za ciebie, bo płacisz podatki, zacznij działać, a nie rozerwą cię granaty, rakiety i bomby - buduj pokój...


Pamiętaj, że rządzący światem chcą, abyś zapomniał, że jesteś więcej wart niż mięso armatnie.

Nie daj się, dbaj o pokój, okazuj współczucie i czyń miłosierdzie, bo nie jesteś mięsem armatnim tylko Boską iskrą, która może rozpalić świat w imię miłości, dobra i współczucia...

Nie wierzysz, śmiejesz się, to za chwilę zrobią z ciebie, jako z mięsa armatniego, kotlety opiekane wybuchami bomb przyprawionych promieniowaniem radioaktywnym.


Tak, zrobią z nas kotlety w postaci opłatków hostii i złożą to na ołtarzu ofiarnym w świątyni Molocha - pana tego świata, twórcy kosmicznego zła i wiecznej śmierci.



  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Nikt

N I K T

nie chce być czyimś mięsem.

Poza szaleńcami n i k t.

Tylko ogarnięty amokiem wariat nieci wokół siebie eksplozje, fajerwerki i pożary.

W naszym europejskim, tak szczęśliwym konsumpcyjnym społeczeństwie /wiecznego wyścigu szczurów/ już co c z w a r t e dziecko w wieku szkolnym cierpi na zaburzenia psychiatryczne.

Żeby pacyfizm jako powszechna postawa przestał być zmarginalizowanym folklorem,

w żłobkach, w przedszkolach, w szkołach, w liceach i na uczelniach

należałoby

PRZESTAĆ OCENIAĆ DZIECI !

Dzieci - jak u "dzikich" plemion Indian, Buszmenów, Eskimosów czy u Aborygenów - trzeba wyłącznie w s p i e r a ć!
avatar
1. Międzynarodowy Kongres Pacyfistyczny odbył się po wojnach napoleońskich w Londynie w 1843 r.

Liga Narodów powstała po 1. wojnie światowej sto lat temu /w 1919 r./

ONZ z siedzibą w Nowym Jorku istnieje od ataku atomowego na Hiroszimę i Nagasaki w 1945 r.

Ile jeszcze marszów protestacyjnych, kongresów i instytucji międzynarodowych chcemy powołać, by szaleńcy przestali grasować po świecie

??
avatar
Nie wyścig szczurów i nie wolna amerykanka, konkurencja i rywalizacja,

a

w s p ó ł p r a c a

i wzajemne wsparcie są elementarnym fundamentem solidarności i trwałego pokoju
avatar
Czym w swej istocie jest pokój?

Światem, w którym ni-ko-go nie stygmatyzujemy /nasi-wasi, przyjaciel-wróg, kobiety-mężczyźni, piękni-brzydcy, lepsi-gorsi, biedni-bogaci, mądrzy-głupi, starzy-młodzi, pełnosprawni-niepełnosprawni, szczupli-grubi, biali-czarni itd., itd./,

ni-ko-go NIE WYKLUCZAMY!

Wspieramy każdego, kim by on nie był
avatar
Marzenia ściętej głowy. Bierna od zawsze ludzkość czeka na Zbawiciela, zamiast sama przejąć stery.
© 2010-2016 by Creative Media