Go to commentsUwaga, uwaga! Nadchodzą kosmici...
Text 24 of 26 from volume: Groza
Author
Genrefantasy / SF
Formprose
Date added2022-11-07
Linguistic correctness
Text quality
Views1112

Uwaga, uwaga! Nadchodzą kosmici... I co z tego wynika?


Lęk, strach i świadomość zagrożenia egzystencji to środki mające na celu panowanie nad ludźmi.

Była zaraza covidowa, teraz mówi się o totalnej wojnie, a wkrótce będzie głosić się teorie, rzekomo łatwe do zweryfikowania, że światu zagrażają kosmici.


Przybędą oni niebawem, szykujmy się na spotkanie z nimi. Aby ludzkość do tego przygotować, będzie się wprowadzać nowe zasady życia społecznego, nowe prawa i obostrzenia, a celem będzie powstanie jednego światowego rządu chroniącego ludzkość przed zagrożeniem.


Nowy Porządek Świata potrzebuje teraz motywu kosmitów, bez tego nie zwalczy się chaosu i nie będzie jednej władzy, jednej religii i jednego pieniądza.

Oczywiści kosmici nie muszą być podobni do nas, może to być jakaś niewidoczna masa na bazie krzemu lub czegoś innego.


Kosmici są potrzebni politykom rządzącym światem. Nie musimy widzieć tych kosmitów, ale musi wierzyć w ich istnienie i możliwość zagrożenia z ich strony.


Każda władza totalitarna musi mieć swojego wyimaginowanego wroga, aby podkreślić swoje racje bytu: w religii był to szatan, a w komunizmie to kułak, czyli wróg ludu. A teraz to kosmici.


Rządzący światem ochronią nas przed niewidocznymi kosmitami, ale za cenę naszego zniewolenia - oto powód rozgłaszania tych bajek o inwazji kosmitów.

.


  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Słyszałem, że kosmici już tu są na ziemi od dawna...
avatar
Żeby sprawować nad wszystkimi ludźmi pełnię władzy /kontroli/, wystarczą nie głupie armaty, nie rakiety typu Ziemia - Ziemia, a

jedno:

WSPÓLNY JĘZYK

/albo północnoamerykański,

albo chiński/

Ja już od dawna uczę się mowy ciała,

bo to ona jest nośnikiem 75 % informacji w kontakcie oko w oko i ząb za ząb
avatar
Narracja strachu i wiecznego w okopach osaczenia rodzi się

z

N I E W I E D Z Y

Pół królestwa temu, kto naprawdę wie!

To dlatego takie wzięcie /i branie/ mają wszelkiej konduity i każdej proweniencji

prorocy

od Kassandry, przez Mesjasza, do Mahometa
avatar
Uwaga! Pośród wrzawy i huków
Nadchodzą już kosmici!
Zrobią nam straszne ku-ku
Wszystkim: nam, wam i ci!
© 2010-2016 by Creative Media