Go to commentsProste pytania są najlepsze. Czy mamy wojnę na Ukrainie?
Text 246 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2023-08-14
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views185

Proste pytania są najlepsze

Czy mamy wojnę na Ukrainie?

OCZYWIŚCIE ŻE NIE!

Już na początku tej niby wojny wskazywałem na przedziwne zjawiska, których nie potrafiłem wytłumaczyć.

W 2014 roku Ukraińcy sprzedawali czołgi Rosjanom, które to czołgi jechały walczyć z Ukrainą,- lub płynąca rurociagami  gaz i ropa, między tymi krajami. Przekazanie Krymu bez jednego wystrzału itp.

W obecnym etapie tej wojny mamy podobne nonsensy, ale żeby uzmysłowić dobitniej że ten konflikt jest kontrolowany i reżyserowany podam dwa super przykłady.

Rosjanie nie bombardują węzłów kolejowych, co jest chyba najważniejsze i to na samym początku wojny.

No i wieże telewizyjne też działają bez zakłóceń, co jest totalnie dziwne. Takie rzeczy załatwia się już w pierwszych minutach wojny - a tu do tej pory cisza. A może ta wojna w 39r była dziwna ?

Co wy na to ?

Oczywiście są jeszcze inne cuda jak ustalone linie frontów, które są niezmienne już od dłuższego czasu a my jesteśmy faszerowani medialnymi okropieństwami wojny, nie wiedząc czy coś się zmienia na froncie itp. W TV mamy propagandę jak cholera – tak naprawdę łykamy tylko indoktrynację. Tak jakby ta wojna był dla nas i my ją fiansujemy i przeżywamy gdy na Ukrainie płynie narmalne życie, no i nikt nie podpalił zborza które zalewa teraz Europę .

Wychodzi na to że obecne działania zbrojne są tylko iluzoryczne tak jak w 2014 r.

Czyli wielki PIC ! Dawno wszystko zostało ustalone a nam robią teatrzyk.

A ja,- nie wiem dlaczego- nie głosiłem mych dość oczywistych wniosków choć są jak najbardziej logiczne i nawet trudno z nimi polemizować bo są oczywiste.

A szkoda,..............- bo tygodnik Newsweek( anglojęzyczny) opublikował właśnie wyniki śledztwa dziennikarskiego gdzie potwierdzono wszystkie moje spostrzeżenia, przytaczając dokumenty i nagrania.

Powinienem być pierwszy :-)))


Nie bądź jak pelikan – nie łykaj wszystkiego. Myśl krytycznie

Nie ma tej wojny

Nie było pandemii!

Nie ma ocieplenia klimatu!

A szczepienia były bardzo złe i niepotrzebne !



  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media