Go to commentsAleksander Łukaszenko jest bohaterem ? Proste pytania są najlepsze.
Text 247 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2023-08-19
Linguistic correctness
Text quality
Views284

Aleksander Łukaszenko bohaterem ?

Pomijam jego niewątpliwe pochodzenie ze służb radzieckich i podobny życiorys do Wałęsy. Chodzi tu o to, że jest wstawionym agentem z pewną charyzmą i wpływem na ludzi,- tak jak Wałęsa.

Ważne jednak, że ma,  pewną samodzielność i potrafi pomimo: zapewne paskudnej tajnej biografii,  postawić się  i to nie byle komu.

Przypomnę, zatem jego bohaterstwo.

Mianowicie – w czasach pandemii otwarcie ją podważał i szeroko drwił .

Wspominał nawet o próbie jego przekupstwa jakieś 900 milionów dolarów – o ile dobrze pamiętam.

Nawet polskie TV podczas covida z braku informacji sportowych pokazywały piłkarską ligę białoruską :-)))) Tak było.

Fakt faktem Białoruś, jako ostatnia obok Szwecji podjęła walkę z covidem i to tak jakby od niechcenia i bez entuzjazmu.

Więc na czym polegało jego bohaterstwo – ano na tym że…… innych trzech prezydentów (podważających covida ) -szybko umarło albo zostało obalonych i zabitych. Kto pamięta ?

W sumie na Białorusi praktycznie nie odnotowano pandemii i nie zginęło więcej ludzi niż normalnie – tak też  jak w Szwecji.

Nawet teraz jest cała masa docentów którzy z ręką na sercu przysięgną że epidemia była – i była straszna..... i basta .

Czyli owy dyktator okazał się niezależny i oddany swemu społeczeństwu?!

Czyżby bohater?

Dla mnie w tej kwestii jest nim niewątpliwie – oparł się łajdakom z korporacji farmaceutycznych - i nie zrobił np. takiego bagna jak w Kanadzie , Holandii lub Australii lub np. jak w Polsce .

Dziwi mnie tylko ta niechęć ludzi do zgłębiania tematu i liczenia Białoruskich, covidowych- trupów. Bo na pewno padali jak kłosy pod kombajnem – wszak zupełnie się nie szczepili. :-)

A może dzięki niemu Białoruś nie straciła miliardów na szczepienia , nie upadały przedsiębiorstwa, nie więziono ludzi w domach i nie odstąpiono od leczenia chorych zastawiając ich na pastwę choroby i samotnej śmierci ! Itd.

No dlaczego to nie dziwi polskich i światowych popaprańców medycznych , tych intelektualistów za pięć groszy tych szubrawców , tych skurwieli do potęgi! Dlaczego nie liczą tych trupów i nie wypominają bezczynność!

A jednak cisza w tej sprawie jest wymowna a nawet krzycząca.


Zastanawia mnie jednak brak reakcji wobec Łukaszenki – …..czyżby mu się upiekło, odpuścili mu?

A może szykują się do niego i próbują teraz,- jak by  go tu ugryźć?

A może to dziwne napięcie Polski z Białorusią to początek zemsty? I to rękoma Polaków ?

Wszak zadrwił z łajdaków dobitnie, zadrwił i z lekarzy- ,,muminków`, zadrwił z Polskiego i światowego sanepidu, zadrwił z tego bydła z WHO, zadrwił z Dudy i Makrona, zadrwił też z całych społeczeństw z ich naiwności oraz wiary w uczciwość swych władz.

Pokazał jak lokalne rządy są skorumpowane i jak podle –instrumentalnie traktują swe społeczeństwa, jak są powiązane ze światowym rządem lub inną ciemną  formą światowej mafji.

I ja  teraz  - tu –WŁAŚNIE DZIĘKI NIEMU, mogę  wam pokazać jak bardzo zostaliście oszukani JAK ZADRWIONO Z WSZYSTKICH NAS .



  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Byłbym ostrożny w stwierdzeniach typu "odnotowano" czy " nie odnotowano" na Białorusi jeśli chodzi o jakiekolwiek oficjalne dane. Dlatego, że pozyskiwane dane w systemach autokratycznych mogą się mocno różnić od tych oficjalnych.

W korporacjach są łajdaki, to fakt. Nawet jest taki zawód: dyrektor korporacyjny dla prawdziwych łajdaków, którzy zawsze trzymają rękę na pulsie. To się jednak wiąże z wysokim poziomu stresu, więc nie ma co zazdrościć łajdakom z korporacji. Naprawdę.

Korporacje farmaceutyczne stosują łajdackie metody, ale równie dobrze można mieć pretensje do praktyki patentowej. Pomyśl Rozarze: wynajdujesz lek na raka trzustki i co wtedy? Ogłaszasz publicznie, że wyrzekasz się ewentualnych korzyści i podajesz formułę leku do publicznej wiadomości? Czy drzesz ile się da? A Twoi znajomi, rodzina, jakby postąpili na Twoim miejscu?

Źródłem wszelkich konfliktów moralnych, które Cię uwierają jest pieniądz. Naprawdę nic więcej. Natomiast ich rozwiązaniem: komunizm. Ustrój, gdzie nic nie należy do Ciebie i jednocześnie wszystko jest Twoje. Jedyną przeszkodą w zbudowaniu komunizmu jest różnorodność jednostek. Trzeba dokonać formatu, aby budować sprawiedliwość. Nieudolne próby już były. Myślę, że to się da zrobić jedynie na poziomie genomu.

JEśli chodzi o covid, to przykładowo mój brat - hipochondryk, który bez maseczki i rękawiczek się nie poruszał miał go 2 razy i mówił tak samo jak po szczepionkach było, których z kolei przyjął 4. Sąsiadów dwóch zakończyło życie i nieokreślona liczba znajomych znajomych. Dane zebrałem, że to były osoby otyłe i schorowane. Czyli covid ich dobił. No i jeszcze sporo przypadków powikłań neurologicznych. Z drugiej strony też spora relacji osób, które twierdziły, ze chorowały na covid (testy) i że lżejszy niż grypa.
avatar
Powiem Tobie coś, Razar:

Otyły nie jestem, chorób nie mam to w sumie też mam już w dupie ten covid, ale powiedz to wszystkim grubasom, cukrzykom, gruźlikom, astmatykom, biorcom organów, pacjentom w trakcie terapii antynowotworowej, z HiV. Powiedz im, że nie warto miliardów na nich wywalać na szczepionki na jakieś barachło podobne do grypy.
avatar
Każdy,

kto skończył samokształcenie na poziomie "wię jósz fszysko",

j e s t /bo być musi!/

ekspertem "ot fszyskiego",

i/dlatego/ponieważ/bo/gdyż

obraca się wyłącznie w środowisku intelektualnym ludzi sobie podobnych.

Ludzie ci od kołyski żyją w wiecznym strachu jak zając w kapuście i jak Flip i Flap w wiecznych okopach, bojąc się tego swojego rozpoznanego "fszyskiego" i nie potrafiąc własnego - raz tylko danego 5-sekundowego życia! - tak celebrować, jak na to /to życie/ zasługuje.

Łukaszenko - to właśnie dokładnie ten typ: zestrachanego, ciężko sfrustrowanego samym sobą "experta"-zająca Flipa i Flapa 3 w 1. Siedząc se tak jak to królisko bardzo wygodnie już od 30 lat na stolcu prezydenta Białorusi i drżąc pod swym własnym tronem z trwogi,

ilu ludzi jak te muchy ugrobił, wsadził do pudła, osierocił, duchowo okaleczył, zeszmacił, otumanił, przekabacił, zrobił w śmierdzące jajo, et cetera, et cetera...

- i robi to każdego dnia do dzisiaj!! -


Bóg jeden tylko wie
avatar
Niewłaściwie sformułowane proste pytania są jak niewłaściwe okulary na niewłaściwym nosie, co to "zafsze wie lepiej"...


i innego wyjścia nie ma.

Są takie zające, co skaczą na bungee - i niech sobie skaczą na zdrowie!

Straszne, kiedy ktoś taki

do piachu wraz z sobą zabiera 50 milionów innych Bogu ducha winnych ludzi
avatar
Legionie - u nas statystykami manipulowano np. podając wybiórczo czas w którym coś się zwiększyło lub zmalało.

Korporacje nie tylko leczą ale ostatnio tworzą chorobę którą leczą.

W mojej rodzinie nikt nie umarł

Ja byłem w szpitalu i wiem że lek był Biotrakson, który leczył doskonale. Rekomendowano go tuż przed wojną na Ukrainie.

Owszem atakował ludzi otyłych - których potem mordowano pod respiratorem. Jestem świadkiem .

Covid nie spełnia kryterim pandemii ani nie wymagał jako grypa jakiegoś specjalnego działania.

ILOŚĆ OSÓB ZMARŁYCH NIE JEST WYŻSZA NIŻ PRZY RGYPIE JELITOWEJ Z 2017 ROKU( chyba z tego)
iLOŚĆ ZMARŁYCH W WYNIKU ODSTĄPIENIA OD LECZENIA JEST WIĘKSZA OD OFIAR COVIDA.

Osoby zmarłe pod respiratorem to osobna grupa bo wielu by przeżyło. To spostrzeżenia moje i wielu medyków .Należy określić ilość zmarłych pod respiratorem na covida i zmarłych na covida bez respiratora.
Ta liczba pokarze skalę mordów .
avatar
Widzę Emilio że lubisz mnie pouczać i stawiać w szeregu niezbyt inteligentnych krzykaczy :-)

To jest trochę śmieszne a zarazem jest poważnym problemem .
Bo ja kieruję się zdrowym rozsądkiem ponad doniesienia medialne - czytaj propagandowe.
W Twoim wypadku widzę że przedkładasz doniesienia medialne ponad własny zdrowy rozsądek ?
Chyba że masz pewne obiekcje lub zawiodłaś się na własnym zdrowym rozsądku - to wówczas rozumiem choć nie polecam :-)

Dla polepszenia świadomości i twego zrujnowanego rozsądku polecem małe pytanie retoryczne :
Zapewne dostrzegasz wielką manipulację i proagandę w mediach związaną z walką polityczną - PO kontra PiS ?
Jeżeli dostrzegasz - to zastanów się czy tylko w tym temacie robia pranie mózgu ? A w innych to już nie ?
Lub inaczej - czy obecni politycy dla zysku lub z powodu szantażu są gotowi by przeprowadzić ogólnokrajowe pranie mózgów ?
Jeżeli potrafią w jednej kwestii to i w innych nie będą mieli oporów .

Polecam poczytać o prawdopodobnie zamordowanym byłym wiceministrze zdrowia , specjaliście od epidemii Zbigniewie Hałacie . Albo przypomnieć program ,,warto rozmawiać "` który zdjęli z anteny.
avatar
Nie pierzmy w tiwi mózgu! Wypierzmy go w zwykłym - najlepiej starej babki - proszku do prania!
avatar
Wypraszam sobie te insynuacje! W moich wypowiedziach pod tekstami NIGDZIE nie zwracam się do Autora /bo go nie znam!/. To, co piszę, odnosi się wyłącznie do literackiej formy, treści i przesłania omawianego przeze mnie utworu.

POWTÓRZMY PO RAZ TYSIĘCZNY:

prywatne poglądy Piszącego są jego osobistą własnością

dzisiaj zastrzeżoną /i chronioną!/ przez RODO.

To, co upubliczniamy w internecie, jest rzeczywistością jedynie wir-tu-al-ną, co oznacza, że NIE JEST - i nigdy nie będzie! - tożsame z realem
avatar
Śfiat jes do bani
Moi kochani
Fszyscy jestemy oszókani
avatar
Jak się nie ma argumentów - wówczas wyciąga jakiś błąd albo braki w urodzie .
© 2010-2016 by Creative Media