Go to commentsWspółczesna tragedia
Text 106 of 131 from volume: Fraszki
Author
Genrepoetry
Formepigram / limerick
Date added2023-10-29
Linguistic correctness
Text quality
Views195

Dzisiaj Dzień Internetu. Pierwsza wiadomość została przesłana między dwoma komputerami 29 października w 1969 roku... 


Świat przeżył tragedii niemało, 

ale współcześnie to by się działo, 

gdyby tylko w Dniu Internetu. 

była możliwość włączenia netu.

  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Hahaha. Pamiętam kiedyś w bloku po 22 godzinie wyłączyli zabrakło prądu. Po kilku minut cały blok "chodził". Tętnił życiem niczym magiel za dnia.
avatar
Jak się przyzwyczaisz, to potem nie ma siły?
avatar
"gdyby tylko w Dniu Internetu,
była możliwość włączenia netu." - Ludzie by przywykli, lub wymyślili coś innego, bo ludź to taki stwór, który się przystosowuje.
avatar
To ważniejsze niż poranna toaleta. Jedynie czasami wcześniej bywa pierwsze sikanie.
avatar
Legionie, to nie tylko FB. Pomyśl o całej sieni informatyczej, na której opierają się współczesne społeczeństwa.
avatar
Optymisto, siła jest, prywtanie ludzie by się rpzyzwyczaili. Ale państwa, gospodarka?
avatar
Marianie, ludź się przwyczai. Ale wszystko inne by padło, a przynajmniej skończyło się ogromnymi perturbacjami :P
avatar
Taa... Janko - wpierw sikanie, potem media społecznościowe "Co się w nocy działo"? Potem dopiero poranna toaleta i śniadanie ;)

PS. FB i inne grupy społecznościowe to pryszcz.
Wyobraź sobie, co by się stało na świecie bez internetu - przecież państwa, gospodarka, bankowość, handel, transport, służba zdowia... po prostu całe współczesne życie jest powiązane siecią informatyczną.
© 2010-2016 by Creative Media