Przejdź do komentarzyRaport wstępny
Tekst 176 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2023-10-03
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń241

Raport wstępny

Będzie krótko.



Po takim zjawisku jak pandemia niezbędne są podsumowania, analizy, czyli raport albo raporty, państw, regionów oraz bloków politycznych itp.

Dziwi, więc zatem ich brak a milczenie okazuje się być wymowne. Ja tą ciszę porównuję do otchłani studni, z której wydobywa się pomruk.

Bo dlaczego nie ma raportów – czyżby było aż tak źle?



A więc robię to ja.



-To, co wiemy na pewno: to to, że nie ma potwierdzenia by szczepionki były skuteczne lub w jakikolwiek sposób nas chroniły. Na podstawie mniej lub bardziej oficjalnych danych szczepienie nie miało wpływu na zachorowalność. Z różnych źródeł jest to różnie pokazywane , i nawet gdyby zaufać rządowym danym ze specjalnie wyselekcjonowanego okresu to i tak nie widać że szczepienia dostrzegalnie pomagały. Na uwagę zasługuje też fakt niskiego wyszczepienia w Szwecji i Białorusi oraz Ukrainie gdzie nie zanotowano zwiększonej umieralności, co tylko potwierdza zbędność szczepienia.

Posiłkuję się tu analizami Grzegorza Płaczka, który robił swoje analizy na podstawie rządowych danych.



-To, co wiemy na pewno: to to, że sporo ludzi umarło po szczepieniach i mimo ciszy w tym temacie to często widzimy w internecie upadających sportowców dziennikarzy itp.….. Krzysztof Krawczyk najprawdopodobniej też zmarł w wyniku szczepienia, co wynika z jego korespondencji. Wiemy też o fali pozwów o odszkodowania w Europie Zachodniej.



- To co wiemy na pewno : to to ze był lek biotrakson , cetix - który stosuje się w typowych zapaleniach płuc i był niezwykle skuteczny dlatego został rekomendowany jako skuteczny w leczeniu covida. NIESTETY REKOMENDOWANY ZOSTAŁ POD KONIEC PANDEMII TUŻ PRZED SAMĄ WOJNĄ!!! –



-To, co wiemy na pewno: to to, że umarło więcej ludzi w wyniku obostrzeń niż od choroby. ZGROZA!!!



To , co wiemy na pewno: to to że państwo Polskie nie przeprowadziło badań kontrolnych szczepionek -a powinny byc badane i to w różnych ośrodkach niezależnie oraz wszystkie partie wszystkich firm. Czyli ogromny monitoring, którego NIE BYŁO !!!



Wiemy też sporo o respiratorach za pomocą, których UŚMIERCANO A NIE LECZONO. I wielu ludzi o tym wiedziało – a ja przekonałem się na własne oczy.

Oraz co ciekawe nie wiemy czy naprawdę mieliśmy do czynienia z pandemią, bo stara definicja mówi, że epidemię mamy, gdy -nowa choroba zaczyna zbierać większe żniwo niż w tym czasie inne.



Z czym zatem mieliśmy do czynienia?

Nie wiem, ale efekty tego są przerażające...... brrr

A winni są bezkarni - ani nawet nie zostali wskazani.Brrr



Tamten czas pokazał jak mocno,- jako społeczeństwo jesteśmy bezbronni i naiwni, że nie ma mechanizmów kontroli, nie było posłów z dużych partii negujących oficjalna narrację. Nie było badań ani niezależnych laboratoriów, nie było też mediów mówiących prawdę.



Dosłownie jesteśmy jak owce idące na rzeź – i nie inaczej - i nie ma w tym ani odrobiny przesady jedynie zimny niewzruszony fakt !


  Spis treści zbioru
Komentarze (20)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
"Na podstawie mniej lub bardziej oficjalnych danych szczepienie nie miało wpływu na zachorowalność".
To proszę o te dane. Dla wyjaśnienia: wynurzenia foliarzy na pasku Kremla proszę pominąć, bo to nie dane.
Zachęcam także do przeczytania, kto w tym roku otrzymał nagrodę Nobla w dziedzinie fizjologii lub medycyny i za co.
avatar
A jeśli byłeś, jak piszesz, świadkiem uśmiercenia kogoś przy pomocy respiratora, pod groźbą odpowiedzialności karnej masz obowiązek zawiadomić o tym policję.
avatar
A tu możesz się zapoznać z merytoryczną oceną rewelacji Grzegorza Płaczka, obecnie kandydata do sejmu z listy Konfederacji. Fakt, to dla niego odpowiednia kompania.
https://demagog.org.pl/fake_news/dementujemy-falszywe-informacje-w-odkryciach-grzegorza-placzka/
avatar
Każdy piszący /śpiewający, mówiący - a zatem każdy, kto tworzy lepsze, gorsze i całkiem do dupy puste jak wydmuszka teksty -

- co już tłumaczę od lat -

zwraca się wyłącznie do swojego /gdyż inne są mu absolutnie niedostępne/ kręgu Odbiorców

i wcale nie po to, by się od kogoś czegoś /czegokolwiek/ dowiedzieć czy Boże broń! uczyć.

Przeciwnie! Po to piszemy /mówimy i śpiewamy/, żeby to inni /ale mentalnie tacy sami jak moje gadające "ja"/ tylko nas cytowali, nasze tylko mądrości głosili, tylko nas noblem nagradzali.

W ogromnej większości wszystko, co tak w pocie czoła śpiewasz, gadasz i bazgrzesz

to czcze gnioty, o których już za 5 minut wszyscy zapomną.

Czym jest pustosłowie?

T Y M
avatar
Dlaczego już kolejny raz obrzucasz pomyjami i zgniłymi jajami medyków, którzy każdego dnia ratują twoje życie

??

Ratują wcześniaków,
ratują połamańców,
ratują alkoholików,
ratują wariatów,
ratują zagrożone ciąże,
ratują chorych na raka,
ratują ciężko chorych na cukrzycę, na serce, na niewydolność oddechową, na wrzody, na wypadanie pochwy, na stulejkę, na nietrzymanie moczu, na niepłodność, na rozszczepy, na prostatę,

ratują zakażonych, poparzonych, zarażonych, otrutych, postrzelonych, przygniecionych, pogryzionych, wyziębionych, utopionych, powieszonych

ET CETERA, ET CETERA, ET CETERA

?!

GDZIE TWOJE ELEMENTARNE POCZUCIE WDZIĘCZNOŚCI ZA ICH PIĘKNY PRAWDZIWIE LUDZKI /I BARDZO MARNIE U NAS OPŁACANY!/ IŚCIE HEROICZNY TRUD

??
avatar
Dosłownie jesteśmy jak owce idące na rzeź.

(patrz szeroka po horyzont panorama tych maszerujących - pod nóż chirurga?? - owiec i baranów)


I do kogo taka szmatka-gadka?

Do tych owiec!
avatar
Leo - mam określone zdanie na temat twego zdania :-)
Ale mam obowiązek być merytoryczny na ile jest to możliwe.
Jeżeli byłeś dość wnikliwym obserwatorem dostrzegłeś całą masę manipulacji medialnych oraz nierzetelnych statystyk itp.

W tym czasie G. Płaczek na You tube prowadził statystyki z iście naukowym zacięciem oraz rygorystycznym dbaniem o naukowy charakter jego wywodów . W tym czasie jak wspomniałem - były tylko medialne manipulacje bez grosza nauki oraz ich zasad .
Tak było ?
Na 100 %
Proszę spojrzeć na You tuba - i ocenić merytoryczność.
Nie znam tej sprawy dokładnie ale ............. to stary sposób by uwikłać w niuanse jakiegoś gówno tematu - czyli w relatywizację osoby .
Dodam że najbardziej w tamtym czasie kompetentną osobą , najbardziej fachową oraz będącą w tej dziedzinie - epidemiologii wiceministrem zdrowia był niekwestionowany autorytet Zbigniew Hałat - któremu się dziwnie zmarło i to nie wiadomo na co .
Dla lepszego zrozumienia przytaczam sprawę niezwykle skutecznej prowokacji w sam raz przed wyborami -,, patriarchat" gdzie kobiety przyrównano do sprzętu kuchennego - Zaproszono Korwina i puszczono w śwaiat - Mam nadzieję Leo że dostrzegasz sposoby robienia Gąbrowiczowskiej gęby , podkładania świń , dezinformacji , propagandy i wszelakiego cynizmu w Polityce i starasz się nie ulegać łajdakom. Oddzielajmy manipulację od tego co szczere i godne .
avatar
Droga Emilio gdy byłem chory - początki zapalenia płuc podczas drugiej fali covida lekarka z Aleksandrowa Kujawskiego powiedziała do mnie że ci co się nie zaszczepili powinni zdychać pod płotem. Potem inny lekarz na moja prośbę by dać mi na zapalenie oskrzeli skuteczny antybiotyk przepisał to co dawał wszystkim innym co jest podejrzeniem że ma układy i za to jeździ na darmowe wycieczki co roku - czyli na takie szkolenia np w Tajlandii. Później w konspiracji znajoma lekarka powiedziała o skutecznym leku którym leczą covida - był to cetix który w ciągu jednego dnia zbił gorączkę. Tak więc społeczeństwo lekarzy jest równie mocno wypaczone jak reszta . - Raczej należy ich potępiać za odejście od łóżek chorych niż przypisywać oddanie .
avatar
Leo jak masz życzenie to wytłumaczę wszystko po kolei . Jeden temat na spokojnie i gruntownie . Np. Zasadność tezy że szczepienia nic nie dawały.
Lub o przytaczanych danych - tu można powoływać się na G P. bo właśnie pokazywał dokumenty rządowe i do nich się odnosił.
Z respiratorem jestem świadkiem .......... jak myślisz powinienem zgłaszać i się narażać - podjąć walkę na lata i sie tłumaczyć by potem inny Leo coś mi przydawał albo co innego gorszego ? Wiem gdzie jestem i jakie są realia czego i Tobie życzę .
avatar
Nie zwracam się personalnie do Autora /który jak wszyscy ma prawo do tego, co zgromadził w swojej głowie i w sercu/. Gdyby tak było, napisałabym DO NIEGO e-mail, korzystając z usług portalowej poczty.

MNIE INTERESUJĄ WYŁĄCZNIE CZYTELNICY. I TO DO NICH KIERUJĘ SWOJE KOMENTARZE.

Kiedy nawala ci trzustka, do kogo pędzisz na sygnale, żeby siebie ratować?

Do dyrygenta?

I komu na kolanach dziękujesz, kiedy twoje jedyne dziecko po wielu miesiącach chemii po raz kolejny ze szpitala żywe wraca do domu?

Panu Bogu

??

Nie szkalujemy ludzi zatrudnionych w służbie zdrowia. Jesteśmy im wszystkim głęboko wdzięczni za ich tytaniczną, fatalnie opłacaną codzienną - i straszną! - z nami dziką h a r ó w k ę.

NIE CHCIAŁBYŚ TAKIEJ PRACY, NAWET GDYBY CI PŁACILI ZA NIĄ WORKIEM ZŁOTA
avatar
Dosłownie jesteśmy jak owce (...)

(patrz ostatnie frazy)

Jak nam pasterz na fujarce gra, tak jak te owce sobie idziemy, wiadomo. Popyt na baraninę w Polsce to 50 /udziec/ - 80 /polędwica/ zł i więcej za kilogram.

S M A C Z N E G O
avatar
https://www.tiktok.com/@grzegorzplaczek/video/7284904106064416032?_r=1&_t=8g9SrAFPF32&fbclid=IwAR1Z6Kq3XCouxrW-j9fXqklcOVYCF1aA3fevJ1ZT9vFmOQCyPicRdNwxhhY
avatar
"Mam nadzieję Leo że dostrzegasz (...)"
Tak, dostrzegam Twoją indolencję i "autorytety" na które się powołujesz, w rodzaju prof. Hałata, którym Rydzyk przemaglował umysł. Niektóre rewelacje to: GMO powoduje alergię i nowotwory, WHO promuje genderyzm i służy komunistom, obostrzenia związane z pandemią COVID-19 są bliskie nazizmowi i komunizmowi i temu podobne. Pominąłeś dr Barbarę Engel, która w opłatku doszukała się tkanki mięśnia sercowego pochodzenia ludzkiego. I jeszcze. Kolejne Twoje autorytety, te już obecne w polityce i dopiero do niej aspirujące nie zasługują nawet, bym je wymieniał z imienia i nazwiska.
Tak Rozar, Ziemia jest płaska aż po horyzont. Kwestia horyzontów.
avatar
https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,guru-antyszczepionkowcow-fotografuje-dziewice--to-byl-kiedys-niezly-lekarz,artykul,30960450.html
avatar
"Przekonują mnie materiały, że ludzie przykładają sobie magnes do miejsca wstrzyknięcia i się nie odrywa" —
dr Hałat na konferencji inaugurującej działalność PSNLiN (Polskie Stowarzyszenie Niezależnych Lekarzy i Naukowców).
I niech to wystarczy. Osobiście nie próbowałem przykładać magnesu do ramienia w miejscu szczepienia.
avatar
Leo - czy ty świadomie przejaskrawiasz ?
Ten ,,Guru,, ,,Dziewicolog" - to właśnie jaskrawy przykład działania służb - takie info nie powstaje u dziennikarza tylko u oficera obecnych służb - który przewertował tysiące stron publikacji Hałata i coś tam znalazł i wykpił nadając epitety i porównania . To element walki a nie uczciwa publikacja . Wiele osób poddaje się takim starym oklepanym ale jednak skutecznym metodom. Dorabianie gęby - nie widzisz tego ?
A tak na boku - tamta praca nie była jakaś dziwna - ale czy to ważne ?
Polecam krytycyzm i refleksyjny sposób myślenia.
Z szacunkiem . RG
avatar
Jak nie chcesz o fascynacjach Fałata dziewicami to może coś o tym magnesie, co się według niego trzyma zaszczepionego ramienia albo o mięśniu sercowym, który powstał z mąki? - Toż Hałat i Engel to przecież gwiazdy "niezależnej nauki"... Rozar, nie ma niezależnej nauki. Jest zależna od wcześniejszych odkryć, na których się buduje teorie i hipotezy. Jest taki popularyzator kosmologii, ksiądz zresztą. Nie neguję jego ogromnej wiedzy, poza tym świetny popularyzator. Prof. Heller. Jest ale... to, co jeszcze nieodkryte zawsze tłumaczy ręką boga. A jego nagroda Templetona jest za zasługi w upowszechnianiu wiary. Naukowiec, czy obrońca własnej tezy? Coś z tego do Ciebie dotarło?
avatar
Przeczytaj, jak stać się sławnym, to nie boli.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nagroda_Templetona
avatar
Masz to w linku, przeczytaj... W odniesieniu do treści, może na wzór nagrody Templetona jest Nagroda Rydzyka?
„jest to znaczna suma pieniędzy, którą Fundacja Templetona co roku przyznaje tym naukowcom, którzy gotowi są powiedzieć coś dobrego o religii”.
"jest to znaczna suma pieniędzy, którą ... przyznaje tym naukowcom, którzy gotowi są powiedzieć coś złego o szczepionkach"
Uwielbiasz teorie spiskowe, proszę bardzo.
avatar
Krótko, wprost i mam nadzieję, że zrozumiale. Ktoś w zamian za kasę sprzedaje swój cały naukowy dorobek i szacunek środowiska. Ludzka rzecz.
© 2010-2016 by Creative Media
×