Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 3,16-18
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-11-30
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1431

`Do kobiety zaś rzekł:` Słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji.` Pomnożę,` Czyli zwielokrotnię `dolegliwości brzemienności twojej, w bólach, w cierpieniu i lęku będziesz rodzić dzieci` i pokolenie twoje. Konsekwencje zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnej całości.` mimo to ku mężowi twemu pociągać cię będą pragnienia twoje, on zaś będzie panował nad tobą` Czyli będziesz zależna ty i pokolenie twoje od decyzji jego.` A do Adama rzekł:` Słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji.` Ponieważ usłuchałeś głosu - słów żony swojej` Czyli analogicznie do każdego z nas, by nie słuchać głosu - słów żony swojej ani głosu - słów męża swojego tylko słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga` i jadłeś z drzewa` owoc banana bez nasienia, nie dla was dla zwierząt (Rdz1,29-30),` którego ci zabroniłem mówiąc:`,bo było nie dla was dla zwierząt mówiąc: `Nie wolno ci jeść z niego` bo uczynisz zakłócenia w systemie duchowo - informacyjnej całości.`Przeklęta niech będzie ziemia` Czyli nie spełniająca mojej woli` z powodu ciebie !`, któryś uczynił zakłócenia w systemie duchowo - informacyjnej całości.` W mozole` Czyli w codziennym wysiłku `żywić się będziesz z niej po wszystkie dni życia swego!` Czyli bez możliwości zmiany. Konsekwencja zakłóceń w systemie duchowo-informacyjnej całości. `Ciernie i osty` Czyli rodzaje informacji bez nasienia` rodzić ci będzie i żywił się będziesz zielem polnym` Czyli rodzajem informacji z nasieniem uprawianym do konsumpcji (Rdz.3,16-18)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×