Przejdź do komentarzyCo czeka kobiety i młodych jeśli się ugną
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-10-31
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1397

W wakacje, a może nawet w roku szkolnym będą obowiązkowe szkolenia obronne. Miesięczne, a może dłuższe. Rok w rok. Na tych obozach będą kapłani, wychowawcy i dowódcy. Rano o siódmej msza poranna, potem gimnastyka, śniadanie i zajęcia dydaktyczne. Praca u podstaw. Obiad. Praca u podstaw. Różaniec. Capstrzyk. Dzień w dzień.


Dla kobiet obowiązkowe badanie ginekologiczne co kilka miesięcy w ramach profilaktyki antyaborcyjnej. Zniknie antykoncepcja z półek, a jej posiadanie będzie nielegalne. Będą usunięcia ze stanowiska za rozwiązłość.


Bardzo podniecające. Prawda? Tylko z tą masturbacją nie mam pojęcia co zrobią. Taki, kurwa, wrzód na niemowlęcej dupie.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
I ciebie to tak martwi? Ani ty jesteś "kobieta", ani tym bardziej - młody.

Granice nadal otwarte, co więc tym kobietom stoi na przeszkodzie, żeby stąd i ***** ***, i wyp...?
avatar
Chcesz Polskę w dom starców zamienić? Mszę zamów w intencji tych pragnień, a Lucyfer życzliwym okiem spojrzy na takie intencje i odpuści.
avatar
Młodzi ludzie,

w czasie narastającej gigantyczną falą pandemii

protestujący na polskich ulicach,

są dzisiaj światowcami.

Widzieli Buenos Aires, Kair, Szanghaj,

Waszyngton i Gwadelupę.
avatar
Do tych protestów przyłączają się WSZYSCY,

którzy chcą sobie ten ruch podporządkować:

od prawa, przez centrum i na lewo -

i odwrotnie:

od wujka Zdzicha, przez ciocię Klocię,

po stare mamuty.

Dziewczyny, Matki i Babki!

Jeszcze Polka nie zginęła!
avatar
broniąca_damskiej_cnoty...

Dlaczego one powinny wypierdalać, dlaczego nie takie jak TY, wygasłe gwiazdy z nienawiścią w ogonie.
avatar
Sądzę, że to żart, ale nie wykluczam, że na taki pomysł ktoś może wpaść. Nie podpowiadam, ale informuję, że w mojej rodzinnej kronice mam dokument sprzed ponad 80 lat. Jest to świadectwo moralności mojej teściowej.
Legionie, super, ale brakuje przecinków przed: jeśli, co zrobią.
avatar
Pewna leciwa niby lala
wciąż się do wszystkich przy(czepia),
więc jaj jej radzę
i drogę wskażę:
na miotle w kosmos wy(latuj).
avatar
Tylko ok, nie muszę więcej pisać.
Tekst znaczy ok.
avatar
"luciusannaeusmartin, 4 godz. temu (09:18)
broniąca_damskiej_cnoty...

Dlaczego one powinny wypierdalać, dlaczego nie takie jak TY, wygasłe gwiazdy z nienawiścią w ogonie"

Luciusiku, bądź uprzejmy, całujący się z osami, menie, nie wciskać tu pomiędzy wódkę a zagrychę!

My z Legionem jesteśmy przyjaciółmi: jak ten w jasełkach anioł ze zsuwającą się aureolą oraz gubiący swój ogon - diabeł...
© 2010-2016 by Creative Media
×