Przejdź do komentarzyNie ma
Tekst 1 z 1 ze zbioru: początek
Autor
Gatunekromans
Formautwór dramatyczny
Data dodania2013-12-03
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2746

Nawet jeśli ktoś zabawił się Twoimi uczuciami , nie pozwól aby konsekwencje tego ponieśli ludzie , których spotykasz na swojej drodze ...

Biegła. Ze słuchawkami w uszach prosto przed siebie. Nie myślała wtedy o problemach, o niczym nie myślała. Miała w głowie swój świat , poukładany inny niż rzeczywistość. Biegnąc tak przed siebie w pewnym momencie poczuła zderzenie i w mgnieniu oka znalazła się na ziemi. Podniosła głowę do góry i zobaczyła mężczyznę podającego jej rękę żeby wstała. Spojrzeli sobie w oczy . Poczuła dziwne uczucie ciepła w środku, jego zielone oczy były tak wyraziste , że prawie ją oślepiały , kilku dniowy zarost dodawał mu męskości, a jego dołeczki w policzkach przy uśmiechaniu podkreślały jego rysy twarzy.

- Nic Ci nie jest ?- zapytał trzymając jej dłoń

-Nie...- ledwo wydusiła z siebie słowo - Nic mi nie jest.

-To dobrze. - uśmiechnął się a na jego policzkach znowu zagościły dołeczki - Odprowadzę cię do domu

- Nie...nie trzeba - nie chciała by ktokolwiek się nad nią litował - Poradzę sobie.

Patrzyli tak na siebie jeszcze przez chwilę , ona odwróciła się i odeszła w swoją stronę a on z uśmiechem na twarzy powiedział :

- Do zobaczenia , później.


  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Może to i romans, może to i dramat, ale w moim odczuciu dramatem jest to, że autor (autorka) nie potrafi poprawnie zapisać swoich myśli. W tym krótkim tekściku są wszelkie możliwe błędy.
"Kilku dniowy" piszemy łącznie. Aż siedmiokrotnie brakuje spacji przed kropkami lub przecinkami. Zbędna jest spacja przed wielokropkiem, ale brakuje jej po wielokropku. trzykrotnie brakuje spacji przed myślnikiem i dwukrotnie po myślniku. Brakuje kropek przed "słowo" i "domu", a zbędna jest po `dobrze". Brakuje przecinków przed: aby, inny, w pewnym, żeby, trzymając, by, a on, Zbędny jest przecinek przed "poukładany".
Cóż mogę podpowiedzieć? Wypadałoby solidnie przypomnieć sobie wiedzę z tej dziedziny, a przed opublikowaniem tekstu dokładnie go przeczytać. Albo przez pewien czas dać sobie spokój z publikowaniem.
avatar
Dobry piśmienny zaczyn. Moim skromnym zdaniem zdarzenie powinno mieć szerszą aurę. Dziękuję za utwór i życzę Dobrego Nowego Roku.
avatar
Dobry początek (patrz tytuł zbioru), ale na tym koniec. Ciągu dalszego nie ma (vide nagłówek).

Czy już wiemy, dlaczego?
© 2010-2016 by Creative Media
×