Go to commentsWInna
Text 49 of 117 from volume: Wierszyki
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2017-04-02
Linguistic correctness
Text quality
Views1773

Marzenie schładza łyk wina

w pustej przestrzeni rysuje

źrenicą brzegi kielicha

kiedy bukiet

rozkwita w czułych

słowach kochanków


Miłość rozkwita

codziennym drżeniem

i zapach wznosi się jak mgła

tchnienie dotyka duszę

trwogą

co może się wydarzyć

pomiędzy dnem

a czarem upojenia


Nieskończoność mija

jak zegar bez kukułki

wiszące wskazówki

obwieszczają zepsucie

Rubinowe światło

uderza o blat

rozlewając grzech na pół

serce zamiera

wybija minuta

zwierzeń





  Contents of volume
Comments (11)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Znajomy pracował w winiarni. Opowiadał, że straszne szczury były. Wino robili w wielkich kadziach, do których w nocy wpadały szczury. On zawsze rano specjalnym podbierakiem je odławiał. Pływały do góry brzuchami, wzdęte bo opite winem. Niektóre miały żółte brzuchy i wyleniałe - to stare szczury. Do wiadra je wrzucał i wynosił do kontenera. Łyka wina nigdy nie wypił. Tylko wódkę.
avatar
W ogóle mógł zrezygnować z picia legion i na zdrowie by mu wyszło.Powiedz mu to.pozdrawiam:)i dziękuję za komentarze.
avatar
Tekst jak najbardziej w porządku. Razi troszkę powtórzone słowo "rozkwita", będące zbyt blisko siebie.
avatar
Dziękuję za poprawę i komentarz-rozkwita 2 x nie powinno być.
avatar
Nie mógł zrezygnować, bo życie na trzeźwo jest nie do zniesienia.
Poza tym nie podobał Ci się diament, to teraz będzie sól. Sól tej ziemi. Jak w tej piosence "Diament i sól" oraz podczas tej mowy o tym, żeby zstąpił Duch. No to właśnie wstąpił.
avatar
Diament jest twardy,a sól to ziemia i przychodzi miłość.Aby tylko zgodna z wyborem własnym.
avatar
Wkogo wstąpił?Daiabeł jak zła kolezanka wstępuje -kiedy podpowiada ci co masz robić,kiedy ktoś daje ci pierwsza działkę darmo,ale to ty jesteś ULEGŁY,i MOCNY JEST TEN,KTOREGO NIE TRZEBA BRONIĆ.
nawet PRZESTĘPCA się zgodzi,kiedy będzie chodziło o JEGO DZIECKO.
avatar
pRZESTĘPCA ,KTORY SIE nie boi O ŻYCIE jest PRZESTĘCPCĄ twardym jak diament,kiedy zależy mi na czyimś szczęściu oddaję pierścionek z diamentem.
avatar
Walka jest dla twardych,zawalczą-a o to,o co walczysz,tego nie masz DANE,a jeżeli nie masz,to zwyciężysz pyrrusowo.
avatar
Nienaganna, stylowa, bardzo nowoczesna - tak w formie, jak w treści - kobieca liryka miłosna.

Panowie, kapelusze z głów!
avatar
Już przez to, że z kochankiem pije ze wspólnego kielicha rubinowe WINO - oczywiście! jakżeby nie?! - nic tylko WINNA! (patrz nagłówek)
© 2010-2016 by Creative Media