Go to comments(nie)lichy materiał
Text 20 of 163 from volume: Powierszam tobie
Author
Genrepoetry
Formblank verse
Date added2018-05-08
Linguistic correctness
Text quality
Views1794

są ludzie jak kamienne bloki 

albo jak TIR-y 

bywają - gliniane garnki 

woda w przetaku  

wiatr w kieszeni 


a ja chwytam za dłonie tych  

którzy powstają  

z popiołów




  Contents of volume
Comments (19)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Trzeba przyznać,że wierszyk lichy.Te porównania ludzi też jakieś dziwne :)
avatar
Befano, na szczęście wszelkie netowe punkty, plusy, piórka, stalówki, czyli wszelkie gratyfikacje tego typu, mnie nie ruszaja, a już jeśli, to śmieszą. Zwracam uwagę na komentarze, które wyrazają wrażenie, ocene, krytyke tekstu... To ma wartość. Poza oczywiście czyimś stalkingiem, spamem, czy hejtem pod tekstem. To olewam. :)
Dziękuję Ci :)
avatar
Komentarz Befany zniknął... Została tylko moja odp.
avatar
Fajnie są te cuda tutaj.
avatar
No widzisz...
avatar
Mirku, Befana podniosła ocene, która ktos tutaj chciał obnizyć z pełna premedytacją. Wyjasniłam Ci, ale moje wyjaśnienie tez cudownie znikło :)))
A zawsze mówiłam: Cuda istnieją :))))
avatar
Twój komentarz pierwszy, Puszczyku, tez znikł :) Kolejny cud!
avatar
;) Befano, wiem... :)
avatar
Tę ocenę podtrzymam, nawet gdyby znowu naskrzeczała.
avatar
Dzieki, Bef :)
avatar
Rozumiem, że jakiś popapraniec kasuje swoje wpisy, choć trzeba brać odpowiedzialność za to, co się pisze.
Ale można cudze?
To jakieś jaja, czy co?
avatar
Puszczyku, sam widzisz..., że niektórzy honoru nawet deka nie mają. Jaj tez nie, bo blokuja, by swoje wierszyczeczki zabezpieczyc przed niskimi notami i przed szczerymi do bólu komentarzami :))))
avatar
Jeszcze tu jesteś? Adelka...? ;))))
Uważaj, bo zacznę Cie podejrzewać o obsesyjność ;)
avatar
Przepraszam, Bergamotko, że piszę nie na temat. Ostatnią pierdę Adeli, wcześniej "Anetki", "Agatki", "Annie Wilkies","Anny Chmiest" [to ostatnie nazwisko podkradła swojej lekarce-psychiatrze] o PEWNEJ BABIE zgłosiłam do wykasowania. Nie dość, że przerysowane, to na dodatek wulgarne...

Serdecznie :)
avatar
Nie strasz, Adelino, nie strasz, bo się ...

I spadaj spod cudzych tekstów, kradziejo nie swoich nazwisk, "waryjatko smętna"...
avatar
Zgiń, przepadnij, maro przebrzydła ;-) Tfu, tfu, tfu, na piesków urok...
avatar
No tak, znowu zniknął mój komentarz z poprawianymi ocenami ;) Za to "jatka" na Forum oczywiście w tej samej, złożonej z identycznych osób, edycji ;-)))
avatar
Gruszko, cześć, piękny tekst. Ja lubię takie rozważania,szczególnie ostatnia zwrotka. Dodaje sił.
Acz nie rozumiem coś się wyprawia pod Twoim tekstem. Co to się wyrabia... ? Eh.
Bajka37
avatar
Bajeczko, cóż mam odpowiedzieć? Taki mamy tu klimat?
Znikają komentarze, więc wyjaśnia sie trudno w takich warunkach.
Dziękuje Ci. :)
© 2010-2016 by Creative Media