Go to commentsW mroki średniowiecza
Text 53 of 94 from volume: Satyriady
Author
Genrepoetry
Formepigram / limerick
Date added2020-10-23
Linguistic correctness
Text quality
Views923

Słychać, widać i czuć w Polsce znowu smród średniowiecza, lochy wieków ciemnych. `Władza kobietom gotuje ten los`


Pis pod rękę z klerem

knują Polkom los.

Wraca średniowiecze.

Kobiety na stos!

  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
No, to wypadałoby wyprzedzić fakty i podgrzać stópki reformatorom?
avatar
Normalni ludzie są już na maksa wkurzeni, Optymisto...
avatar
Makabra, jak mogło do tego dojść!
avatar
UWAGI:

1. każdego roku w Polsce PRZYBYWA ok. 140 tysięcy nowonarodzonych sierot /społecznych/. Co to oznacza? Że po 10 latach będzie ich 10 x 140.000, po 20 zaś 20 x 140.000 itd.

2. Polskie podziemie aborcyjne do D Z I S I A J to wg różnych szacunków nawet 4 miliony Polek z doświadczeniami związanymi z usunięciem ciąży
avatar
Ukarzmy za to wszystko kobiety srogo!

Tylko... co zrobimy z 4 milionami mężczyzn, którzy RÓWNIEŻ maczali w tym ponurym procederze - i nie tylko - swoje palce??
avatar
Po wczorajszym orzeczeniu tzw. TK kolejnym krokiem będzie chyba rzeczywiście stos.
avatar
Rozarze, ciało kobiety jest jej własnością, a nie własnością kleru czy państwa. Kobieta nie jest tylko biologicznym workiem, inkubatorem bez prawa do wolności, godności i prawa do decydowania o sobie. Tyle w tym temacie.
avatar
Tak, Lilly, to jest makabra, tortury przygotowywane kobietom przez kler pod rękeę z rządzącym pisem. Od wieków sojusz tronu i kościoła w jednym celu - posiadania władza i bogactwa. Reszta to tylko bajki dla naiwnych i ich tumanienie. licząc na ich niemyślenie.
avatar
Emilio, żaden tyran, sadysta w purpurowej sukience czy akurat rządzący nie zmuszą kobiety do decyzji, jeżeli ma możliwość jej wykonania. Nikt nie zmusi do rodzenia potworków, które po krótkim czasie umierają w strasznych cierpieniach. Mogą tylko straszyć więzieniem.
To dlatego są oni sadystami.
avatar
Janko, sadyści w koloratkach i idący z nimi pisowcy gotują Polkom stos. Chcą znowu z nich zrobić niewolnice. Ale tym razem całkowicie się pomylą w swoich rachubach.
© 2010-2016 by Creative Media