Temat: Nienawiść4 (1)
25 Kwi 2024 o 09:39
link

A to się (pod)pałkownik, który nigdy nie powąchał walecznego prochu ucieszył! :-) No bo to jego ukochane słowo alias "połetyckie" porównanie wypowiedział ktoś, po kim tenże by się przejechał sowieckim, z demobilu, czołgiem. Dlatego teraz pozostaje mu jeszcze grabula z (pod)pałkownikiem rympałkiem, który biegusiem sp... do Brukseli. Pewnie żeby rozwalić m.in. Tryptyk Gandawski?
Temat: WESOŁYCH ŚWIĄT, PUBLIXO.COM :) (18)
01 Kwi 2024 o 10:44
Do tych wszystkich jak najlepszych wielkanocnych życzeń - nieco spóźnieni - przyłączamy się wraz z żoną i dorosłymi dawno dziećmi. Wesołych Świąt... a dla spóźnialskich śmigus-dyngus!
29 Mar 2024 o 22:44
I pogłębionej refleksji nad cudem Z MARTWYCH WSTANIA.

Dzisiaj przecież to żaden cud. W każdym porządnym afrykańskim, europejskim, azjatyckim, amerykańskim, australijskim, czy nowozelandzkim szpitalu lekarze codziennie przywracają pacjentom /w stanie śmierci klinicznej/ życie.

WESOŁYCH ŚWIĄT!
Temat: - gorzkie wyznania .. (2)
16 Mar 2024 o 11:19
Kilka tygodni temu, będąc przejazdem w pewnym nadwiślanym mieście, ujrzałem na przystanku sporych rozmiarów afisz teatralny, na którym naszkicowano męską prawicę z wycelowanym w nas palcem wskazującym... na uwięzi muchy-plujki. Szok! Jesteś na swojej własnej muszce!
Temat: Czarna lista - co to i z czem sie je (14)
02 Mar 2024 o 13:35
gruszka napisał:
Befano, a ja ignoruję patologiczne stosowanie techniki manipulacji, polegające na m.in. wmawianiu chorób psychicznych. Najlepsza reakcja to brak reakcji.


Kie3dy mnie to bawi, że ja... schizofreniczna "wariatka gupia" :-D :-D :-D
02 Mar 2024 o 11:59
Befano, a ja ignoruję patologiczne stosowanie techniki manipulacji, polegające na m.in. wmawianiu chorób psychicznych. Najlepsza reakcja to brak reakcji.
Temat: Powiedz mi co czytasz a powiem Ci kim jesteś (16)
02 Mar 2024 o 06:55
Polecam do codziennej podusi z 1954 r. zbiór "Opowiadań prof. Tutki" Szaniawskiego. Kultura wysmakowanego słowa, ogląd całości horyzontu zdarzeń, dystans, filozoficzna refleksja.
Temat: Czarna lista - co to i z czem sie je (14)
29 Lut 2024 o 18:01
belino napisał:
Jeżeli piszesz swoje teksty, blokując jednoczrśnie do nich dostęp, to wyraźnie działasz w bańce ostrej schizofrenii. Dialog na dwa k4zesła, z których to ostatnie jest puste, to nie dialog, a monolog, czyli znane "gadał dziad do obrazu". To, że blokując innych, sam siebie izolujesz i zamykasz, to nie nasz, a twój big problem.


Nie jestem autorką "Dialogów na dwa krzesła", dwugłowy - z Pieńkowską E. - publixowy użytkowniku.

Natomiast schizofrenia jest chorobą twórców, ale ja na nią nie choruję, autorytatywnie stwierdził kiedyś specjalista.
22 Lut 2024 o 09:12
Jeżeli piszesz swoje teksty, blokując jednoczrśnie do nich dostęp, to wyraźnie działasz w bańce ostrej schizofrenii. Dialog na dwa k4zesła, z których to ostatnie jest puste, to nie dialog, a monolog, czyli znane "gadał dziad do obrazu". To, że blokując innych, sam siebie izolujesz i zamykasz, to nie nasz, a twój big problem.
Temat: namolny autor mianujący się limerykoznawcą .. (?) (7)
12 Lut 2024 o 15:40
Nic nie tracę, a nawet zyskuję trochę czasu :)
Temat: Czarna lista - co to i z czem sie je (14)
12 Lut 2024 o 09:15
Czarna lista -
W czerni dni.
Kto ją spisał?
Od nas lepszy ty?
Temat: Nienawiść3 (11)
07 Lut 2024 o 12:07
Kolejne podziękowania dla osoby (befana_di_campi), będącej wzorcem wszelakich cnót kulturalnego wychowania, za tak troskliwe - nieodpłatnie - reklamowanie moich publikacji :-))) Brawo Ty!!!
07 Lut 2024 o 11:46
Rotawirus trotsidze rzucił się na mózgowie?

link

Prędzej znikniesz ty, bo to co się kiedyś zaczęło, to przepoczwarzy w nową formację, emerycie-mechaniku z pordzewiałym śrubokrętem [pewnie wyjętym z twoich pokidanych gatek]. Lecz się na pamięć, a przynajmniej udawaj, zażywając placebo, że się leczysz.
I przestań wreszcie robić z literackiego portalu hospicjum dla tobie tożsamych Iwanów Bezdomnych.
Temat: namolny autor mianujący się limerykoznawcą .. (?) (7)
04 Lut 2024 o 10:20
- zatem nie wiesz, co tracisz :-)))
30 Sty 2024 o 16:50
Nie uszczęśliwię cię odpowiedzią, bo nie czytuję. ;P
30 Sty 2024 o 14:55
Borbolenthina - przyjmijmy, że akurat mam jako takie pojęcie o gatunku literackim, zwanym limerykiem.
Oczekuję tutaj na konkretne wypowiedzi, dotyczące moich wątpliwości w stosunku do wzmożonych wysiłków autora hurtowych limeryków, umieszczanych codziennie na publixo.com :-(((
30 Sty 2024 o 13:13
link
30 Sty 2024 o 12:51
Sam sobie odpowiedz. Limeryk – miniaturka liryczna; nonsensowny, groteskowy wierszyk o skodyfikowanej budowie: pięć wersów o ustalonej liczbie sylab akcentowanych, układ rymów aabba, główne metrum: anapest lub amfibrach, nazwa w klauzuli pierwszego wersu.(Wikipedia).
Temat: Nienawiść (53)
22 Sty 2024 o 19:04
Kolejne podziękowania za reklamę mojej publikacji.
Okazuje się zatem, że nawet najbardziej wredne wiedźmy, mogą być w pewnych warunkach pożyteczne. Brawo Ty :-)))
22 Sty 2024 o 17:55
link

Nie martw się, pradziadziu Mrozie o innych :-))) Lepiej popilnuj swoich piątych zębów, nadgarstków (2), skokowych stawów (2) i ogonowej kości :-D :-D :-D

Z potylicą jednak ostrożnie, bo przez nią możesz niechcący pójść do lali...
strona 1 z 267
123456... > »
© 2010-2016 by Creative Media
×