Przejdź do komentarzyO Antku rozpruwaczu
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2015-12-22
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3843

O Antku rozpruwaczu


Antek rozpruwacz w Błędowskiej Hucie

ćwiczył wytrwale sejfu rozprucie.

Zrobił to wkrótce nocą,

gdy gwiazdy nie migocą,

by nie błyszczało głowy zakucie.


20.12.2015 r.

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Na czasie - błędny rycerz z zakutym łbem.
Nie dość, że ciekawe czasy, to jeszcze straszne. Do czego to doprowadzić może obłęd polityków pokazuje historia. Ale przychodzi też czas rozliczeń.
:)
avatar
Świetny limeryk!
avatar
Bardzo dobre,bo czy Antek,czy Franek czy Dzbanek,wszyscy mamy ciemną stronę mocy,która każdy może wykorzystać przeciwko,kreując jakąś smutną rzeczywistość.Ta ciemna strona ukazuje świat,w którym nie chcemy żyć,chyba,że tylko w nią uwierzymy.Ćwierć inteligent musi się dużo napracować,aby zdobył to,co chce,albo tak wykorzystać swój kawałek mózgu,aby jego wizja,jak wizja ciemnej plamy stała się faktem,a jak pisał EINSTEIN z którym się absolutnie zgadzam-wszystko jest względne-ponieważ trzeba również spojrzeć na to,co możemy sami wykonać druga półkulą,i tak połączyć synapsy,żeby w zgodzie były.Ten limeryk pokazuje jak z ciemności wyłania się leń albo pracoholik,zauważ,że ten kto dużo pracuje nigdy nie wiadomo czy się chwali czy się żali,dopóki nie stwierdzi,że kocha pracę,czyli ma tzw.pasję.
avatar
Nie potrafi wchodzić przez drzwi za dnia...
to metoda czy psychiatra się kłania?
Oddano siłę w ręce człowieka,
który w niszczeniu nie zwleka.
avatar
Świetnie:) Pozdrawiam serdecznie:) :)
avatar
Ja już się wypowiadałam na temat Macierewicza i uważam,ze nie potrzeba linków,tylko wystarczy go posłuchać,nie raz i nie dwa się ośmieszał.
© 2010-2016 by Creative Media
×