Przejdź do komentarzyO czepialskim
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-09-19
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2847

O czepialskim


Mieszkaniec górskiej wioski Zielona

czepia się jak rzep psiego ogona.

Ty do kibla, smrodek z tobą,

bowiem łajno dlań ozdobą,

gdyż to formacja zakompleksiona.

  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
W odpowiedzi na tenże limeryk mój programowy interlokutor odpowiedział, a jakże. Bo przecież on musi, to jego nieodłączna przypadłość, ale jednocześnie jego niezbywalne prawo. Przyzwoitość jednak nakazuje, by na portalu literackim nawet inwektywy były pisane poprawną polszczyzną. Niestety, toto arsenoto nie jest w stanie tego pojąć. W tymże potworku, czyli niby fraszce, popełnił następujące błędy: brakuje przecinka przed: przenoszą; brakuje kropek przed: Jakie, Dlatego; oraz po: rzepa; brakuje spacji po przecinku oraz zbędna spacja przed przecinkiem.
Są to rzekomo drobiazgi, ale osoba pretendująca do pouczania innych, powinna takich błędów unikać. Oczywiście, jeżeli jest odrobinę kumata. A w to wątpię.
avatar
Fajny limeryk,a na czepialskich nie ma rady coś o tym wiem.
avatar
Ja się tylko dziwię, że admin tak tego czepialskiego toleruje. Przecież on tu chyba nie napisał prawie nic, co nie tyczyłoby się Ciebie, Janko. Może warto by było spróbować pogadać z Lottą.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze. Adk, już wielokrotnie sygnalizowałem to Lottcie, ale jest to człowiek specjalnej troski. Rzekomo mylę się w jego ocenie.
© 2010-2016 by Creative Media
×