Przejdź do komentarzyO medykach i Walimiu.
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-10-18
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2724

O medykach i Walimiu


Pałkarz w Warszawie władcy wytykał,

że rezydentów zbędnie unika,

albowiem dobra zmiana

na drogach jest wpisana:

Przemyśl. Jarosław. Walim. Medyka.

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Puenta ze wszech miar udana! czterech połączeń jeszcze nie spotkałem.
avatar
Świetne połączenie, piękna puenta.
avatar
Ostatni wers - mistrzostwo.
avatar
Przyjaciele. dzięki za normalne, a jednocześnie wspaniałe komentarze!
avatar
W spisie polskich miejscowości jest Dobra Nadzieja, także Dobra Wola, ale nie ma Dobrej Zmiany. Jest za to Błądzim. Pozdrawiam.
avatar
Świetny limeryk. Miasta wskazują jednoznacznie: Jarosław, przemyśl! Toż walim medyka!
Janko, przepraszam, że przełożyłam puentę, ale to na wszelki wypadek, może nie dla wszystkich jest jasna (podobnie jak z "Wilkiem morskim").
avatar
cha cha cha chaaa :)

Podwójnie się śmieję :D


ps. Leo podał doskonałe zakończenie 4 wersu :)

Przemyśl.Jarosław. Walim. Medyka. Błądzim :D
avatar
Tak, ostatni wers wali w łeb na maxa. Przemyśl Jarosław, heheh. Dobra zmiana jest na zakręcie. Czas, żeby ten bolid formuły jeden wyleciał w kosmos. Wiem, że opozycja poczuła krew. Teraz tylko dobrze to rozegrać. Teraz trzeba tylko wytrzymać, wyczekać. W każdym razie odliczanie rozpoczęte.

Miesiąc listopad to bardzo ważny czas dla Polaków. Z listopadem związana jest polska droga. No i w tym miesiącu na świat przyszedł Legion. Niech Bóg pobłogosławi te wnyki, które właśnie zastawiono na dobrą zmianą, skoro przyłączył się prymas Polak. Zwycięstwo albo falstart!
© 2010-2016 by Creative Media
×