Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 12,14-16
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-12-22
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1385

`Gdy Abram przybył do Egiptu, zobaczyli Egipcjanie, że ta kobieta była bardzo piękna` Czyli według percepcji Abrama, Saraj była o niezwykłych harmonijnych całokształtach (Rdz.12,11) Ale według percepcji Egipcjan, Saraj była o bardzo niezwykłych harmonijnych całokształtach . Bo wśród Egipcjanek nie było niezwykłych harmonijnych całokształtów `A gdy ujrzeli ją dworzanie faraona, wychwalali ją wobec faraona, i zabrano tę kobietę do pałacu faraona` Czyli również nie było wśród dworzan faraona. Bo wychwalali bardzo niezwykłe harmonijne całokształty Saraj wobec faraona. Czyli taka sama Saraj percepcja przez różne grupy społeczne. I zabrano ten ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji z formą ruchu w formie energetycznej o bardzo niezwykłych harmonijnych całokształtach do pałacu faraona. Bo w pałacu faraona też nie było niezwykłych harmonijnych całokształtów. A faraon musiał posiadać wszystko to, co według dworzan i faraona było niezwykłe. Nieświadomych źródła, tych bardzo niezwykłych harmonijnych całokształtów i ograniczonych do powierzchownej percepcji. Również nieświadomych celu i kraju, z którego Abram ze swoją żoną Saraj przybył do Egiptu. Bo nie zapytali Egipcjanie i nie zapytali dworzanie faraona, i nie zapytał sam faraon. I nie otrzymali odpowiedzi, bo potomkowie Chama są przeklęci, czyli nie wypełniający woli Wszechmogącego Boga. I nie będą świadomi, co czynią ich bracia bliźniacy, potomkowie Sema i Jafeta. ` Ze względu na nią wyświadczał Abramowi dobrodziejstwa` Czyli ze względu na bardzo niezwykłe harmonijne całokształty Saraj, wyświadczał Abramowi dobrodziejstwa ` tak że miał owce, bydło, osły , niewolników i niewolnice, oślice i wielbłądy ` Czyli tak że miał zwierzęta według rodzaju informacji jego z formą ruchu w formie energetycznej oraz ludzi z ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji z formą ruchu w formie energetycznej we wszechinformacji, bez statusu narodowego ( Rdz.12,14-16)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×