Przejdź do komentarzySerce niczym pusty Hangar
Tekst 9 z 9 ze zbioru: Myśli Pisane Czarną Klawiaturą
Autor
Gatunekproza poetycka
Formaproza
Data dodania2018-02-28
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1128


Autor : Robert John


Echo jak w jaskini z twardej stali , nieodkrytej niesie się odbijając się od stalaktytów. Owe echo to bicie samotnego serca , to rytm Życia i tłoczonej krwi. To pragnienie Miłości jakże prawdziwej , czystej , nieskazitelnej. To chęć oddania swojego serca w dłonie Jedynej ... na wieczność oddanie , zatracenie się , poczucie bycia wyjątkowym dla Niej . To marzenie spędzania miliona dni z Ukochaną . Wspaniałości Życia wspólnego , pewność odwzajemnionych uczuć , pragnień ... Tysiąca uśmiechów każdego dnia . Budowanie wzajemnych mocnych trwałych fundamentów składających się z wzajemnego zaufania , bezpieczeństwa , szczęścia i Miłości. To serca wtedy nie są osamotnione i nie są niczym pusty Mój Hangar. Marzenie budzenia się przy Niej tej jedynej w której z mojego serca przelewać się będzie Ona ... Jej głos będzie dla mnie muzyką , Jej zapach będzie dla mnie tlenem ... Jej oczy będą moim drogowskazem a jej Serce będzie moim Bezcennym Skarbem który będę chronił i pielęgnował każdego dnia ... i dla Niej zrobię wszystko... a hangar stanie się naszym domem w którym zapanuję ciepło rodzinne , Miłość , szacunek i wierność... a gdy Miłość się stanie być może zabije w Niej jeszcze jedno Malutkie Serduszko...

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Od póki co pustych deklaracji trzeba koniecznie przejść do konkretnych czynów.

Na samym pięknym gadaniu NIE MOŻE SIĘ KOŃCZYĆ
avatar
Myśli pisane czarną klawiaturą (patrz nagłówek cyklu) trzeba własnymi nogami i rękoma przetworzyć w dokonane f-a-k-t-y
avatar
Jeśli serce jest tak puste jak ten hangar (patrz nagłówek tekstu), to nikt na te 4 ściany nie poleci. Kilka samolotów odlotowych bardzo by się w nim przydało, jakieś studia na Harwardzie, jakieś piękne dokonania na rzecz potrzebujących, jakieś inne jeszcze pasje poza tym za spódniczkami lataniem...
© 2010-2016 by Creative Media
×