Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 31, 12-16
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-03-07
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1313

`On zaś rzekł: Podnieś oczy i zobacz, że wszystkie samce, które pokrywają owce, są pręgowate, cętkowane i łaciate, widziałem bowiem wszystko co ci czyni Laban` Czyli posłaniec Boga Wszechmogącego rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba: Podnieś oczy i zobacz percepcją, że wszystkie samce, które pokrywają owce, są pręgowate, cętkowane i łaciate; widziałem bowiem wszystko co ci czyni Laban, dlatego Bóg Wszechmogący sprawił, że wszystkie samce, które łączyły się z owcami były pręgowate, cętkowane i łaciate, aby Jakub oddzielił jagnięta pręgowate, cętkowane i łaciate, od owiec białych w trzodzie Labana `Jam jest Bogiem z Betelu, gdzie namaściłeś pomnik i gdzie złożyłeś mi ślub` Czyli Jam jest Bogiem z Betelu - dom Boży gdzie Jakub namaścił oliwą kamień węgielny i postawił go jakom upamiętnienie miejsca gdzie złożył Bogu Wszechmogącemu ślub, i powiedział: Jeżeli Bóg będzie ze mną i będzie mnie strzegł w drodze, w którą się udaję, i da mi chleba na pokarm i szatę na odzienie. I powrócę w pokoju do domu ojca mego, to Pan - Wszechmogący będzie Bogiem moim (Rdz.28,18-22) `Wstań więc teraz, wyjdź z tej ziemi i wróć do swojej rodzinnej ziemi (Abrahama, Izaaka)` `Wtedy odezwały się Rachela i Lea (obie córki Labana) i rzekły do niego: Czy mamy jeszcze jaki dział (u ojca naszego) i dziedzictwo ? (tego co należy do ojca naszego)` `Czy nie byliśmy uważane przez niego za obce, skoro nas sprzedał (jak niewolnice) i zużył dla siebie uzyskane za nas pieniądze `Tak tedy wszystko bogactwo, które Bóg odebrał ojcu naszemu (za szkodzenie Jakubowi oszustwem), należy do nas i do synów naszych. Czyń więc teraz wszystko, co ci Bóg rozkazał` Czyli analogicznie do każdego z nas, czynić więc teraz mamy wszystko, co nam Bóg Wszechmogący rozkazał w Piśmie Świętym - instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym. Aby w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją, nie czynić falowych zakłóceń negowaniem i manipulowaniem rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Boga Wszechmogącego. I nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. (Rdz.31,12-16)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×