Przejdź do komentarzyPamięć
Tekst 13 z 16 ze zbioru: Erotyki
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2018-03-23
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1630

Pamięć chwil jest czasem trwała

a czasem ulotna.

Jak tu ciebie nie wspominać...

Jesteś wciąż zalotna.




  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Hardy, świetna fraszka, ale po pierwszym wersie powinien być przecinek.
avatar
Piękne miniaturka, Hardy! Mało słów, wiele treści i dobrych uczuć :)

Pozdrawiam z - :) :) :)
avatar
Zbudowałeś, Hardy, tę mini na rymie - /ulotna-zalotna/. Wolę unikania takich nadrymów, ale ogólnie ... :)
Pozdrawiam, Hardy :)
avatar
Janko, zastanawiałem się nad tym przecinkiem. Mam z tym problem, gdyż w podobnych przypadkach czasem trzeba wstawić, a czasem nie. Już wstawiam do oryginału :)

Piórko, miło mi :) Tak przecież lubię :)

Gruszka, czasem przedkładam treść nad doskonałość formy... ale dziękuję :)
avatar
Pamięć... Jak dobrze, że trafiłam na ten wiersz- pamiętam jak miło spędzaliśmy czas na spotkaniu Poetów w Szpiegowie i żadnych Tekli sobie nie przypominam :)))) zostały same miłe wspomnienia ...:)

PS. mam nadzieję, że mnie nie zablokujesz jak Twoja koleżanka. Pozdrawiam serdecznie.
avatar
Zingaro, czytam swój utwór i nie mogę dojrzeć, abym coś napisał o Szpiegowie czy Tekli, chociaż oba słowa są mi znajome. Czytam komentarz dalej i nie mogę znaleźć odniesień do wiersza, tylko jakieś prywatne dywagacje. Delikatnie napomknę, że jednak komentarz powinien odnosić się do tekstu.
Przyjmuję, że chociaż oceny odnoszą się do tekstu :)
© 2010-2016 by Creative Media
×