Przejdź do komentarzyZła sprawiedliwość
Tekst 18 z 35 ze zbioru: Za krawędzią
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2018-10-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1448

Drabble


- To nieludzkie – powiedział Zenon, szlochając.

- Nie martw się przyjacielu. Masz wiele innych możliwości na tym świecie.

Zenon przytulił jego rękę do policzka. Strasznie zimna była ta dłoń, ale tego potrzebował. Ochłody na rozpaloną twarz.

- Siedem lat studiów. Specjalizacje, kursy i tysiące godzin nauki. I wyrzucają mnie za głupi romans z pacjentką...

To był tylko przelotny seks! Nic więcej! W tym kraju kradną, oszukują, kombinują i jakoś to przechodzi. A ja chciałem tylko trochę czułości. Dotyku nagiego, kobiecego ciała. Miałem tak stresującą pracę.

Przyjaciel pocałował go w usta zmarzniętymi, sinymi wargami.

- Będzie dobrze. Świat zawsze potrzebował zdolnych patologów. Kostnice są wszędzie.


  Spis treści zbioru
Komentarze (13)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Nekrofilia
avatar
Skąd wiesz? :)))
Nic w tekście bezpośrednio o tym nie mówi.
avatar
Sam to lubię.






żart
avatar
O mamo! herbaty przełknąć nie mogę, blech...!


Pomysłowość i wykonanie in plus, ale żeby tak bez ostrzeżenia w porze przed snem... brrrr...
avatar
Sorry.
Fakt, pora nienajlepsza, ale niedawno dopiero z pracy wróciłem.
PS. To nie jest kostnica.
avatar
Czy pacjentka miała bogate wnętrze? Patolog powinien to wiedzieć.
avatar
Byki rzecz ludzka, tylko nie robię z tego lamentu dramatycznego, ale jednak kumplami z innych powodów nie zostaniemy. :)
No i nie sadzę ich stadami antylop gnu.
A o co chodzi z Zenonem, to nie wiem.
Pytaj zdolnego patologa, Leo. :)
avatar
Bardzo pomysłowa miniaturka, mimo że trochę wieje chłodem i nieciekawie trąci.
W drugim wersie przed "przyjacielu" przydałby się przecinek.
avatar
Chłodno.
Na dworze też.
Czas wyjeżdżać do kraju na urlop.
Spotkać się ze staruszkami na komunalnym, odwiedzić znajomych i zacząć w końcu omijać prymitywy :)
Patrząc na to złośliwe dziełko powyżej, trudno inaczej nazwać takich frustratów, co im żyłka w dupie pęka :)))
avatar
Nie ma złej sprawiedliwości... jest tylko jej brak. :) Martwi potrafią wiele mówić, wystarczy popatrzeć na ich wyraz twarzy... i zapamiętać. ;)
avatar
To zależy jak patrzeć.
Z jakiej perspektywy i czasu.
Bo niewątpliwie Hammurabi napisał kodeks i wszyscy uważali, że jest sprawiedliwie.
A czy wydłubanie oka za oko jest z naszego punktu widzenia sprawiedliwe?
Więc dziś uważamy, że była to okrutna i zła sprawiedliwość.
Uf, walanąłem 1000 km.
Mam opór :)
avatar
"Chłop żywemu nie przepuści"
a tu - zimne nóżki.
avatar
To taka przypadłość zdolnych patologów.
Mam wrażenie, że podobne zjawiska zachodzą tutaj.
Ilość poetyckich trupów całuje namiętnie :)))
© 2010-2016 by Creative Media
×