Przejdź do komentarzyKręgi
Tekst 50 z 134 ze zbioru: Blaski i cienie
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2019-04-24
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1587

Kręgi


Na polach, w zbożu pojawiają się kręgi. Niektórzy twierdzą, że robią je kosmici, inni twierdzą, że to dzieło rąk ludzkich. Piktogramy ( tak je się nazywa) – są dziełami o wysokiej klasie artystycznej i niosą potencjał kulturowy – coś wyrażają, coś znaczą. Tak jak w życiu: są kręgi religijne, polityczne, narodowe, militarne... I wiele innych. Większych i mniejszych jest bez liku, takich jak krąg rodzinny, krąg przyjaciół, krąg kolegów, uczniów... Wszystkich nie sposób wymienić. Wśród swoich przyjaciół najchętniej przebywamy w kręgu Dekalogu. Wiemy, jak postąpi nasz przyjaciel, a on wie, jak my się zachowamy w podobnej sytuacji.

Z początku w drogę życia wybiera się bardzo wielu, lecz gdy mijają dni, miesiące, lata, zaczynają znikać. Kiedy zbliżamy się do wieku dojrzałości, wchodzimy na górę, rozglądamy się wokół: jesteśmy prawie sami. Jaka wielka radość z obecności tych, którzy przy nas wytrwali!


Aforyzm!

Przyjaźń jest ciągłą obecnością we wspólnej Drodze i Prawdzie, tworzącej świętość Życia.


  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Przyjaźń NIE JEST ciągłą obecnością - bo gdyby tak było, to przyjacielem byłby nawet twój bank, twój komornik czy twój lekarz.

(patrz aforyzm)

Przyjaźń jest wiernym ofiarnym /często wzajemnym/ wspieraniem
avatar
Co zrobimy z takimi kręgami, które są trójkąta i, czworobokami itd?
avatar
Napisałam

...które są TRÓJKĄTAMI
© 2010-2016 by Creative Media
×