Przejdź do komentarzyZez rozbieżny
Tekst 11 z 15 ze zbioru: Szeptuchy
Autor
Gatuneksensacja / kryminał
Formawiersz / poemat
Data dodania2020-11-09
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1254

Kochajmy Niemców, którzy chcą nam pomóc, jazgocze nie groźniej od nieboszczki Kropki, ratlerki mojej śp. Ciotki, PubliXowa nadproducentka wydalanych słów [od dołu idzie jej nawet płynniej niż z góry].


Oni tacy dobrzy, wy za to niewdzięczne Polaczki? - wtóruje tejże chórek zbulwersowanych  mieszkańców eurokołchozu-kibucu oraz polskojęzycznego landu.


Przypominam przeto owej kobiecinie, o czym tu kiedyś pisała:


https://www.publixo.com/text/0/t/32711/title/Podsluchane_u_dentysty


A teraz grzecznie poproszę autorkę o konstrumktywne ustosunkowanie się do wyprodukowanych przezeń tekstów. Tego wyżej zacytowanego i obecnego, czyli jak to Nie będzie nam pomagał... Niemiec???



  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Zacna Befano, plomby amalgamatowe wycofano już chyba ze dwadzieścia lat. Autorka tekstu chyba robiła przegląd zębów w Bangladeszu.
Pisze że wszystkie były zdrowe. Oczywiście, w kłapcach wszystkie zęby są zdrowe haha :)

Ale coś się nie zgadza. Autorka pisała, że Wilczury tak chętnie wszystkim pomagają. ZA DARMO?
Cena za plombę 40 Euro w Polsce, to historia. Znieczulenie kosztuje 10 Euro, a plomba z dobrego materiału minimum 50 Euro o ile to nie jest klinika, bo tam ceny, jak w USA.
Jaki koronawirus w Niemczech? Przecież to taki bogaty kraj, że co czwarte dziecko nie ma kanapki do szkoły, a o wszawicy w szkołach z mieszanymi narodowościami ciągle słyszę o wszawicach! To jak w końcu jest z tą klasą średnią? Co czwartemu dziecku rodzice nie szykują kanapki do szkoły, samochód na raty a firmowy w leasingu. Makrela nawet nie wie w jakim kraju mieszka.
Jak to? Przecież służba zdrowia i Kasy chorych, to największa zdobycz socjalna Wilczurów. Nie dopłacają skur... syny do zębów? A to dopiero niespodzianka.
Ale Fryce chętnie robią sobie u nas Prawo Jazdy. Jakie bidulki, Befano. Nie stać ich na 2000 ojro"?
Do takiej biednej Polski przyjeżdżają? Jak im nie wstyd.
Z mojego obrazu wynika, ze prawie każdy jeździ napie... lony po przynajmniej dwóch piwach, bo sam mam w pracy kilku takich. Jeagermeister 40 wolt, piwo i do domu wraca służbowym samochodem. Pytam, czy wie, co robi, a on na to, że wszyscy tutaj jeżdżą po piwku. Na fajerabent pije pół litra piwa i inni też, a potem po małym piwku 0,33, bo dwa razy po pół litra, to może mu zaszkodzić. Uprawiają proceder latami. W większości, to sami alkoholicy, z tą różnicą, że Ruski wypije pół litra wódki i wali się do wyra, a miejscowi nadludzie wypijają po 6-8 piw za cały dzień i wracają do domów samochodami.
avatar
Wszystko złe jest na świecie. Wszystko. Ale najgorsi są obcy. Porywają ludzi i robią na nich eksperymenty. W Polsce to dotychczas nieliczne przypadki, ale przykładowo w USA - 30 mln obywateli miało bliskie spotkania z UFO. Może Polacy wstydzą się przyznać? Śmiało!
avatar
Befano, czy to nie jest przejaw rasizmu, kiedy autorka, nadproducentka słów u Ciebie, a u mnie grafomanka,
pisze o CZARNOSÓREJ asystentce?
Tego chyba ją nauczyli w "De-mokratycznej Republice Federalnej Niemiec.
To znaczy, że na gejów można mówić "pedały"?
Dziwne obyczaje w Niemczech. Bronią praw człowieka, ale chętnie określają kolor skóry. Dla mnie to zwykły rasizm i chyba będę to musiał zgłosić do administracji, chociaż brzydzę się donosicielstwem.
avatar
Miało być - CZARNOSKÓREJ -
© 2010-2016 by Creative Media
×